????زنده| دادستان کل: با حضور زنان در ورزشگاه برخورد قضایی می کنیم

 


رشوه و زیرمیزی بالاترین درصد تخلفات سازمان‌ها در تهران است

عباس اسلامی، مدیر کل بازرسی استانداری تهران اعلام کرد که «رشوه و زیرمیزی بالاترین درصد تخلفات در سازمان‌ها و ادارات است»

به گفته وی  لازم است مجلس شورای اسلامی قوانین را تنقیح کند و به همسان‌سازی آنها بپردازد تا از فساد اداری جلوگیری شود.

اسلامی افزود: «افراد به دلیل اینکه از بروکراسی اداری خسته می‌شوند به راه‌های دیگر که فسادخیز هستند روی می‌آورند. قانون اگر شفاف باشد و عملکرد‌ها مشخص باشند، فساد نیز کاهش می‌یابد.»


دادستان کل: با حضور زنان در ورزشگاه برخورد قضایی می کنیم



ترامپ: ولیعهد عربستان از سرنوشت خاشقجی بی‌خبر است

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید که محمد بن سلمان، ولیعهد قدرتمند عربستان سعودی، آگاهی از سرنوشت جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد را انکار کرده است.

Risultati immagini per ‫خاشقجی‬‎

ترامپ به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت اینکه عربستان مقصر شناخته می شود مورد دیگری از « فرض بر گناهکاری تا زمان اثبات بی گناهی است.»

مقام های ترکیه که از آنها نام برده نشد گفته اند که تحقیق در کنسولگری عربستان در استانبول شواهد بیشتری از قتل آقای خاشقجی به دست داده است.

 


 


محسن هاشمی: یک هفته دیگر برای بقای شهردار تلاش می‌کنیم

محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران در توئیتر خود نوشت: «شورای شهر یک هفته دیگر برای تلاش میکند،اما اگر نشد، پروسه انتخاب شهردار به طولانی بودن گذشته نخواهد بود اعضای شورا در ذهنهایشان درخصوص پیش بینی هایی کرده اند، حتی مشورت هایی نیز باهم و درکمیسیون ها مطرح شده که درصورت قطعیت موضوع،این اسامی مطرح خواهد شد.»


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »