دادستان کل کشور: وقتی خانمی در ورزشگاه مردانی که لباس نیمه لخت دارند را می‌بیند تحریک می‌شود

زیتون– محمدجعفر منتظری٬ دادستان کل کشور٬ ضمن انتقاد از حضور زنان تماشاچی در بازی شب گذشته فوتبال٬ گفت: «با هر مدیری که بخواهد بستر حضور بانوان را با بهانه های مختلف فراهم کند برخورد می‌کنیم.»

 مسئولان فدراسیون فوتبال روز گذشته (سه شنبه) اعلام کردند که موفق شدند تا مجوز حضور تعداد محدودی از هواداران زن را در ورزشگاه آزادی دریافت کنند.

در نتیجه خبر حضور «تعدادی محدود» از زنان در بازی ایران و بولیوی در ورزشگاه آزادی منتشر شد.

به گزارش «ورزش‌سه»، آنطور که روزنامه گل خبر داده بعد از کش و قوس های فراوان مسئولان فدراسیون فوتبال موفق شدند تا مجوز حضور تعداد محدودی از هواداران زن را در ورزشگاه آزادی دریافت کنند.

به گفته دادستان کل کشور٬ حضور زنان در ورزشگاه آزادی یک «آسیب» دانست و ادامه داد که این موضوع «هیچ توجیه شرعی ندارد.»

او افزود با حضور زنان در ورزشگاه‌ها مخالفیم چون «گناه صورت می گیرد»، تماشای بازی ایراد ندارد اما گناهی که صورت می گیرد جای اشکال است.

دادستان کل کشور در ادامه تاکید کرد: «از حضور دیروز زنان در ورزشگاه گلایه داریم، نظام ما اسلامی است، ما مسلمان هستیم، وقتی خانمی به ورزشگاه می رود و با مردانی که با لباس ورزشی و نیمه لخت مواجه می شود و آنها را می بیند تحریک می‌شود، برخی دنبال این هستند که حریم ها را بشکنند.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. ببخشید ، بگو آخر پدر … ته (سانسور از خودم است) ، این همه بیداد و جنایت در این چهل سال را نمی بینی خودت را هم نمی بینی که بدون تحصیلات و سابقه لازم دادستان کل کشور شدی ، رهبرت بدون شرایط لازم قانونی و شرعی به این مقام رسیده و حجت الاسلام نشده آیت الله عظمی شده (عنوانهای غیراسلامی من درآوردی !)، این همه دروغ و … بمب گذاری حکومت شیعه در مزار امام رضا و هزارها جنایت و خیانت حکومتی را نمی بینی ولی چند تار موی زنان را می بینی و اینکه ورزشکاری را زنی از دور ببیند تحریک میشود ؟! مگر همه مثل تو و همدستان تو هستند که ذهنشان فقط متوجه کمر به پایین باشد.
    در دوره دادستانی تو چقدر جنایت و سؤاستفاده شده و صدایت در نمی آید؟ شهردار جدید تهران سؤاستفاده های کلان شهردار سابق را در دوره دادستانی تو دیده و اعلام کرده بجای اینکه از خجالت عذر بخواهی از مردم و استعفا بدهی علنی شهردار افشا کننده را تهدید به کناره گیری کردی و آنقدر پیگیر شدید تا استعفا داد و موضوع مسکوت ماند، ولی زن اگر از دور ورزشکاری را ببیند تحریک میشود ؟!
    چقدر شما پلید و وقیح هستید !

  2. این وسط تنها گناهی که هست متوجه مردم ایران است که چنین حیواناتی را به عنوان حاکم بر خودشان تحمل میکنند

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »