????زنده| ضرغامی: رهبر با کنار رفتن زودهنگام حسن روحانی مخالف است

 

ضرغامی: رهبر با کنار رفتن زودهنگام حسن روحانی مخالف است

عزت الله ضرغامی، رئیس سابق صدا و سیما و از کارشناسان دفتر آیت الله خامنه‌ای، اخیرا گفت که برخی دستگاه هایی «زیرنظر رهبری»، با ناتوان دانستن دستگاه اجرایی در انجام وظایف خود،  به دنبال اداره کشور به جای دولت حسن روحانی بوده اند.

ضرغامی با اشاره به طرح مجدد ایده تغییر دولت در جلسه اعضای مجلس خبرگان با آیت‌الله خامنه‌ای، از مخالفت رهبر با کنار رفتن زودهنگام دولت حسن روحانی خبر داده است.


https://twitter.com/sedighepakzamir/status/1054646089012273152



اردوغان: نمی‌شود با متهم کردن ماموران امنیتی سر و ته قتل خاشقجی را هم آورد

سخنرانی رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه درباره قتل جمال خاشقجی گفت : نمی‌شود با متهم کردن چند مامور امنیتی سر و ته مساله قتل خاشقجی را هم آورد.

Risultati immagini per ‫اردوغان‬‎

او تاکید کرد: من درباره صداقت ملک سلمان شک و شبهه‌ای ندارم و به همین دلیل مهم است که از طرف یک هیات بی‌طرف درباره این مساله تحقیق شود.  ترکیه تا انتها مساله خاشقجی را پیگیری خواهد کرد و هر چه لازم باشد انجام می‌دهد. محل جرم استانبول بوده است و پیشنهاد من این است که ۱۸ نفر از متهمان در استانبول محاکمه شوند.


 


بسته غذایی ۶۰۰هزار تومانی بین خانواده های کم درآمد توزیع می‌شود

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسته حمایتی غذایی در سال ۱۳۹۷ در سه مرحله در مجموع به ارزش ۶۰۰ هزار تومان بین خانواده ها با درآمد زیر سه میلیون تومان توزیع می شود./ ایرنا


 


مطهری: محسن رضایی می‌خواهد مجلس را شیر بی یال و دم و اشکم کند

علی مطهری نائب ریییس مجلس در انتقادی شدیداللحن  به رضایی گفت: ایشان بدلیل اقتضای نظامی گری یعنی کشور گشایی در حال افزایش اختیارات قانون گذاری مجمع تشخیص می‌باشد. می‌خواهند مجلس را تبدیل به شیر بی یال و دم کنند که فقط دکوری از آن باقی بماند.

Risultati immagini per ‫محسن رضایی‬‎

به گفته مطهری: بدعتی در سیر قانون‌گذاری کشور ایجاد شده و آن این است که هیات نظارت مذکور مصوبه را از نظر انطباق با سیاستهای کلی بررسی می‌کند و نظر خود را به شورای نگهبان می‌فرستد. ما دو شورای نگهبان پیدا کرده‌ایم که هردو پدیده خلاف بیّن و آشکار قانون اساسی است. این بدعت قطعاً موجب تحدید قدرت قانون‌گذاری و تنزل جایگاه مجلس می‌شود و مجلس باید از کیان خود دفاع کند.

او در ادامه تاکید کرد که در این کار نقش دبیر مجمع تشخیص را نباید در این بدعت نادیده گرفت. ایشان به اقتضای طبیعت نظامی‌گری یعنی کشورگشایی و گسترش دادن قلمرو، در حال افزایش اختیارات مجمع و ورود به حوزه قانون‌گذاری است و البته فرصت غیبت مرحوم هاشمی رفسنجانی را نیز مغتنم شمرده‌اند.


روند حذف کراوات از مجسمه دکتر شریعتی در دانشگاه فرهنگیان ساری/ عصر ایران


سفر به ایران ۵۰ درصد ارزان شد


شبکه سه: برنامه نود به دلیل رفتارهای غیرحرفه‌ای پخش نشد

مسئول روابط عمومی شبکه ۳ از عدم پخش امشب برنامه «نود» به دلیل آنچه او رفتار غیر حرفه‌ای تهیه کننده در عدم پخش این برنامه بعد از بازی انگلیس-اسپانیا در دوشنبه گذشته و ادامه رفتار خارج از عرف در مصاحبه خلاف ابلاغ گروه ورزش خوانده است، خبر داد.

 


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »