????زنده| دادستان تهران: برای هشت نفر از فعالان محیط‌زیست کیفرخواست صادر شد

 

 



دادستان تهران: برای هشت نفر از فعالان محیط‌زیست کیفرخواست صادر شد

عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران از صدور کیفرخواست برای هشت نفر از فعالان محیط‌زیستی بازداشت شده خبر داد و گفت اتهام چهار نفر از آنان «‌فساد فی‌الارض» است.

پیشتر برخی مقام‌های قضایی گفته‌ بودند اتهام فعالان بازداشت شده حوزه محیط زیست «‌جاسوسی» است اما دادستان تهران امروز گفت که اتهام ۴ نفر از آنان تغییر کرده است.



وکیل متهمان محیط زیستی: ارتش مطلقا هیچ‌گونه دخالتی در سرتاسر پرونده نداشت

به‌تازگی مصاحبه‌ای از محمدحسین آقاسی، یکی از وکلای پرونده فعالان محیط زیستی در فضای مجازی منتشر شده که در آن از قول وی گفته شد که تغییر عنوان اتهامی این بازداشت‌شدگان به افساد‌فی‌الارض به خاطر نامه‌ای بوده که ارتش در این باره نوشته است.

حال آقاسیدر گفتگویی با روزنامه ایران درباره موضوع نامه‌ای که به ارتش منتسب شده و بر اساس آن گفته می‌شود این افراد، متهم به فساد فی‌الارض هستند، می‌گوید: به هیچ وجه من اعلام نکردم که ارتش نامه‌ای در این باره داده یا دخالتی در این کار داشته است.

وی اضافه کرد: ارتش مطلقا هیچ‌گونه دخالتی در سرتاسر پرونده نداشته است. ضابط قضایی این پرونده ارگان دیگری است.

وکیل متهمان محیط زیستی ادامه داد: گفته و شایعه شده بود که ارتش نامه‌ای در این باره زده است اما مطلقا اطلاعی درباره محتوای آن در دست نیست. بنده با اطمینان عرض می‌کنم ارتش در این پرونده هیچ‌گونه دخالتی نداشته است و آنچه پیش آمد، صرفا شایعه بود و بنده نمی‌توانم آن را تأیید یا تکذیب کنم.وی در ادامه تأکید می‌کند که ارتش هیچ گونه درخواستی از دادسرا نکرده و دخالتی نیز در این باره نداشته است.



بنیاد‌ تعاون‌ سپاه از مخابرات و همراه اول خارج شد

به گزارش ایرنا روابط عمومی سپاه اعلام کرد: «در راستای تدبیرهای ستادکل نیروهای مسلح، بنیاد تعاون سپاه پاسداران با واگذاری سهام‌اش، از شرکت توسعه اعتمادمبین (مربوط به سهام‌داری شرکت‌های مخابرات ایران و همراه اول)» بیرون می‌آید. اخیرا وزارت‌خزانه‌داری آمریکا هم چندین ۲۰شرکت تجاری و موسسه‌مالی را که ادعا می‌کرد به «بنیاد تعاون بسیج» وابسته‌اند و زیرنظر آن نهاد اداره می‌شوند، تحریم کرد.


ترامپ: بن سلمان در قتل خاشقجی نقش دارد، پادشاه عربستان نه


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »