????زنده| انتشار ویدئوی تازه از «دختران خیابان انقلاب»

 

 

 ۱۸ تا ۳۵ درصد مردم زیر خط فقر هستند

احمد میدری، معاون رفاه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کردکه درصد افراد زیر خط فقر در ایران از ۱۴ تا ۱۸ درصد  به ۱۸ تا ۳۵ درصد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت وابسته به وزارت بهداشت ایران، آقای میدری گفته است که تا زمانی که رابطه دولت و حاکمیت تغییر نکند و تغییری در سیاست‌گذاری‌ها صورت نگیرد، نباید انتظار کاهش نرخ فقر در ایران را داشته باشیم.


انتشار ویدئوی تازه از «دختران خیابان انقلاب»

 


مرگ ۱۱ نفر از زائران در حادثه برخورد اتوبوس با دو دستگاه ون

سخنگوی اورژانس کشور درباره آخرین جزئیات حادثه برخورد اتوبوس با دو دستگاه ون به خبرنگار ایلنا گفت: این حاثه ۱۱ نفر متوفی و ۱۵ نفر مصدوم دارد که قرار است مصدوم‌ها به سمت مرز مهران و سپس به بیمارستان امام حسین(ع) انتقال داده شوند./ ایلنا




فرمانده پلیس تهران به فیلم برخورد گشت ارشاد با یک دختر دانشجو واکنش نشان داد

حسین رحیمی فرمانده پلیس تهران به انتشار فیلم برخورد گشت ارشاد با یک دختر دانشجو در منطقه سوهانک واکنش نشان داد.

او گفت:«فیلمی منتشر شد که من آن فیلم را در فضای مجازی دیدم، که دخترخانمی جلوی خودرو آمد و راننده ما به محض دیدن این حرکت پایش را روی ترمز گذاشت و ایستاد اما بخشی از آن فیلم را پخش کردند.»

ویدیوی منتشر شده یک خودروی گشت ارشاد را حین حرکت نشان می‌دهد در حالی یک دختر جلوی خودرو ایستاده و به دلیل حرکت ماشین چند متر جابجا می‌شود.

ریاست حراست دانشگاه آزاد اما به برنامه بیست و سی گفته است که از دانشجویی دلجویی شده و منتظر بررسی موضوع هستند.

 


اکسپرس: انگلیس درباره احتمال قتل خاشقچی هشدار داده بود


 ۳۰۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی به «اشتباه» برای دولت واریز شد

مرتضی شهید زاده رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی گفت:‌ «۳۰۰ میلیون دلار از منابع صندوق به صورت اشتباهی در بودجه هزینه شد که نوبخت قول داد آن را برگرداند.»

او درباره دلیل واریز «‌اشتباهی» منابع این صندوق در بودجه گفته است «در گزارش‌ها متوجه شدیم دستوری صادر شده که یا اشتباهی برداشتند یا مربوط به منابع دیگری بوده است.»

محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکنون واکنشی به انتشار این خبر نشان نداده است.


علت پخش با تاخیر بخش خبری ساعت ۲۲ شبکه سه

روابط عمومی شبکه سه اعلام کرد: شب گذشته هنگام کپی گرفتن از قسمت اول سریال «حوالی پائیز» روی سرور پخش، سرور دچار مشکل فنی شده و رفع این مشکل و رساندن سریال چند دقیقه‌ای طول کشید و باعث تأخیر در پخش بخش خبری ساعت ۲۲ شد/فارس



خبرهای روز قبل را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »