????زنده|پلیس دانمارک سه‌عضو الاحواز را در این کشور بازداشت کرد

 

 

 

 

مدیر عامل هما: بخشی از هواپیماهای تحریمی زمین‌گیر هستند

فرزانه شرفبافی، مدیرعامل ایران‌ایر گفته است که بخشی از هواپیماهایی که در فهرست تحریم آمریکا قرار دارد، «سال‌هاست که زمینگیر شده‌اند».

شرفبافی گفت که ناوگان هما (هواپیمایی جمهوری اسلامی) هیچ مشکلی در زمینه سوخت‌رسانی ندارد. ایران‌ایر از جمله شرکت‌هایی است که در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار دارد. علاوه بر این لیستی از بیش از ۶۰ فروند هواپیمای ایران هم با مشخصات کامل در این فهرست دیده می‌شود.


پلیس دانمارک سه‌عضو الاحواز را در این کشور بازداشت کرد


 آمریکا بندر  چابهار را از تحریم معاف کرد

مایک پومپئو، وزیر خارجه آن کشور تصمیم گرفته است که به منظور کمک به توسعه افغانستان و حفظ مسیر ارتباطی جهت ارسال اقلام بشردوستانه به ایران، بندر چابهار واقع در جنوب شرق ایران و طرح توسعه آن را از شمول تحریم‌ها معاف کند.

معافیت چابهار به معنی ادامه حمل و نقل واردات و صادرات افغانستان از طریق این بندر و همچنین تسهیلات واردات کالاهای غیرتحریمی برای ایران به خصوص اقلام بشردوستانه شامل مواد غذایی، دارو، وسایل و تجهیزات بهداشتی و پزشکی و مواد کشاورزی است.

 



مجلس نمایندگان آمریکا به دمکرات‌ها رسید

در آمریکا، دموکرات‌ها پس از هشت سال توانستند اکثریت مجلس نمایندگان را از آن خود کنند.
با این حال نتایج انتخابات میان دوره‌ای آمریکا نشان می‌دهد حزب جمهوری‌خواه همچنان اکثریت خود در مجلس سنا را حفظ کرده‌است.


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »