????زنده|ارتباط بانک مرکزی ایران با سوئیفت قطع شد

 

 

 

ارتباط بانک مرکزی ایران با سوئیفت قطع شد

منابع خبری به نقل از یکی از مقام های وزارت خزانه داری آمریکا از قطع ارتباط بانک مرکزی ایران با پیام رسان مالی سوئیفت خبر داده اند. دور جدید تحریم های آمریکا علیه ایران از هفته پیش آغاز شده است./بی بی سی فارسی


نخست‌وزیر کانادا: به فایل صوتی زمان قتل جمال خاشقجی گوش دادیم

جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا اعلام کرد که ماموران امنیتی کشورش به فایل صوتی که در زمان قتل جمال خاشقجی ضبط شده، گوش داده‌اند.

Risultati immagini per ‫قتل جمال خاشقجی‬‎

ترکیه این فایل صوتی را به کانادا داده است. اخیرا رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه گفته بود فایلی که در هنگام کشته شدن آقای خاشقجی در کنسول‌گری عربستان در استانبول ضبط شده بود، در اختیار دولت‌های آمریکا، فرانسه، آلمان و بریتانیا قرار گرفته است. آقای ترودو گفته که خودش این فایل صوتی را نشنیده است. کانادا قرارداد نظامی به ارزش چندین میلیارد دلار با عربستان دارد.


افشانی: با شادی فراوان از شهرداری می‌روم


آملی‌لاریجانی:۷۰ درصد زندانی‌ها جرم مرتبط با مواد مخدر دارند

صادق آملی‌لاریجانی، رییس قوه‌قضاییه ایران، اعلام کرد۷۰ درصد زندانیان به دلیل جرایم مرتبط با مواد مخدر در حبس به سر می‌برند.

او در ادامه گفت قضات باید از مجازات جایگزین زندان و سایر امکانات قانونی برای کاهش تعداد زندانیان استفاده کنند.



نماینده مجلس: یک میلیون کودک فاقد هویت در ایران زندگی می‌کنند

طیبه سیاوشی، نماینده مجلس ایران با اشاره به لایحه تابعیت فرزندان زنان ایرانی دارای همسر خارجی گفت: حدود یک میلیون کودک بدون هویت در ایران زندگی می‌کنند که این آمار با توجه به خانواده‌هایشان به پنج میلیون نفر می‌رسد. این آمار دقیق نیست اما در هر حال گفته می‌شود چنین جمعیتی از کودکان بی هویت در کشور زندگی می کنند.

 سیاوشی همچنین گفت که لایحه تابعیت فرزندان زنان ایرانی دارای همسر خارجی می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی و فقر جلوگیری کند.

این نماینده مجلس همچنین عنوان کرد: « ما در مجلس مراجعان فروانی از همین کودکان داشتیم که می‌گفتند یارانه نمی‌خواهیم و فقط به ما یک کارت هویت بدهید؛ خب این افراد در آستانه ازدواج و یا هر اتفاقی که در زندگی هر شخص می‌تواند بیفتد قرار دارند اما مدارک هویتی ندارند.»/ایلنا



جهانگیری: بنگاه‌های اقتصادی تا پایان سال ۹۸ واگذار می‌شوند

معاون اول رییس‌جمهوری ایران با اعلام این که بنگاه‌های اقتصادی تا پایان سال ۹۸ واگذار می‌شوند گفت: در هیچ جا برای مدیریت بنگاه‌ها با من بمیرم تو بمیری رییس هیات مدیره انتخاب نمی شود. در شرایط تحریم دو خطر از جمله بیکاری و کاهش قدرت خرید کشور را تهدید می‌کند.

وی افزود: اگر خوب ایستادگی نکنیم، ممکن است سال آینده بگوییم قدرت خرید مردم شدید کاهش یافته است. /ایرنا

 


علی عسکری: صدا و سیما بالای ۸۰ درصد مخاطبان را به خود اختصاص داده


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. بعید است که این عسگری فهمیده باشد که چه میگوید . ما چیزی به عنوان مخاطب بدون ربط آن به یک رسانه نداریم ، مانند مخاطب سیمای اسلام یا مخاطب صدای اسلام .
    پس اینکه صدا و سیما بالای ۸۰% از مخاطبان را به خود اختصاص داده است حرف بی ربطی است ، مانند بقیه افاضات مسئولان مملکتی !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »