????زنده|روحانی: راه‌های زیادی برای فروش نفت داریم

 

 

روحانی: راه‌های زیادی برای فروش نفت داریم


عفو‌ بین‌الملل به ایران: تکلیف بازداشتی‌های اهواز را روشن کنید

سازمان عفو بین‌الملل از مقام‌های ایران خواسته سرنوشت و محل نگهداری «صدها عرب اهوازی» که این سازمان می‌گوید بدون دسترسی به خانواده یا وکیل در بازداشت‌اند، روشن کند.
عفو بین‌الملل می‌گویدخبرهایی به‌دست‌اش رسیده که خانواده‌های برخی دست‌گیرشدگان از سوی نهادهای امنیتی از اعدام آن‌ها باخبر شده‌اند.

Risultati immagini per ‫عفو‌ بین‌الملل‬‎

در طی روزهای اخیر برخی منابع‌ از اعدام ۲۲ بازداشتی در رابطه با حمله تروریستی اهواز خبر دادند. اما استان‌دار خوزستان، فرمان‌دار و نیز دادستان اهواز قویا اخبار اعدام‌ گروهی ۲۲بازداشتی را دروغ خواندند و افزودند پرونده بازداشتی‌ها هنوز در مرحله تحقیقات در دادسرا است.


ظریف به مجلس فراخوانده شد

محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران برای توضیح درباره پولشویی به مجلس می‌رود

در پی اظهارات اخیر جواد ظریف،وزیر خارجه ایران درباره « پولشویی در ایران»  رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران از دعوت آقای ظریف به مجلس خبر داده است.

حشمت‌الله فلاحت پیشه گفت: « از وزیر امور خارجه دعوت شده تا با حضور در این کمیسیون مستنداتی درباره ادعایش پیرامون پولشویی را به اعضای کمیسیون ارائه دهد»

ظریف اخیرا گفته که پولشویی گسترده در ایران یک واقعیت است و هشدار داده که دلیل فضاسازی‌هایی که علیه مصوبه های ضدپولشویی می شود «منافع اقتصادی» افراد است.

 


سلطان سکه اعدام شد

صبح چهارشنبه، ٢٣ آبان  دادستانی تهران گفت: ‘سلطان سکه’ اعدام شد
خبرگزاری میزان اعلام کرد، حکم اعدام وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی که به تایید دیوان عالی جمهوری اسلامی رسیده بود به اجرا گذاشته شده است.


اداره‌کل ورزش خراسان رضوی: بابت بخش‌نامه هیات کوه‌نوری عذر می‌خواهیم

فرزاد فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفته: «هیچ منعی برای فعالیت قانونی بانوان کوهنورد خراسان رضوی وجود ندارد. بابت سوءتفاهمی که در این موضوع پیش آمده و بدون هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان انجام شده… عذر می‌خواهم.»
به گفته وی تذکرات لازم به رئیس هیات استان داده شد و مقرر شد سریعا این موضوع را اصلاح کنند»

Risultati immagini per ‫زنان متاهل برای طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی‬‎

هیات کوه‌نوردی خراسان‌ رضوی در بخش‌نامه‌ای اعلام کرده‌بود زنان متاهل برای طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی باید از همسر و زنان مجرد زیر ۲۰ سال نیز باید از «ولی قهری (پدر)»شان اجازه بگیرند که واکنش گسترده مردم و نیز نمایندگان شورای‌شهر مشهد روبه‌رو شد.



افشاگری نماینده شیراز درباره پشت پرده افزایش قیمت دلار

پارسایی، نماینده شیراز در مجلس ایران  گفت :بعد از رد CFT از سوی شورای نگهبان قیمت دلار کاهش یافت. اینجا مافیای اقتصادی خود را نشان می‌دهد.

در زمان تصویب CFT ارزش دلار را افزایش و زمان رد آن کاهش می‌دهند که بگویند CFT بی‌تاثیر است./ایسنا


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت ماهه‌ی لچک به سر،…چشمانِ موربِ زیبایی دارد؛ موهایی لخت و پوستی

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه،

ادامه »