????زنده|  بازداشت شهردار اسبق کرج

بازداشت شهردار اسبق کرج

علی ترکاشوند شهردار اسبق کرج و عضو فعلی هیات‌مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران توسط دستگاه قضائی بازداشت شد

تخلفات ترکاشوند در دوران تصدی‌گری وی در سمت شهردار کرج علت بازداشت وی بوده است. /تابناک



اسماعیل بخشی به دلیل صدمات وارده در بازجویی به بیمارستان منتقل شد

گزارش‌ها از ایران حاکی است که اسماعیل بخشی، نماینده بازداشتی کارگران هفت تپه به بیمارستان منتقل شده و برخی منابع انتقال او به بیمارستان را عوارض ناشی از شکنجه عنوان کرده‌اند.

براساس این گزارش آقای بخشی از ناحیه “سر و صورت مورد ضربات متعددی قرار گرفته به طوری که صورت او کبود و متورم بوده است. همچنین او دچار خونریزی معده بوده است.”

نزدیک به دو هفته است که آقای بخشی در بازداشت به سر می‌برد. وکیل کارگران هفت‌تپه پیشتر گفته بود که از وضعیت این کارگر زندانی اطلاعی ندارد.


 


دادستان کل کشور: مدارک کامل نفوذ در محیط زیست موجود است

محمد منتظری دادستان کل ایران با تاکید بر اینکه باید نفوذ در نهادهای مختلف کشور جدی گرفته شود گفت: چند سال است که آمریکا و اسرائیل از طریق عوامل خود در محیط زیست در مکان‌های حساس و حیاتی کشور نفوذ پیدا کرده و دوربین‌های خود را به کار گذاشته تا به عنوان مثال از فلان حیوان مراقبت داشته باشند.
مدارک کامل نفوذ در محیط زیست موجود است.



بازداشت یکی دیگر از اعضای سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه

علی نجاتی٬ از اعضای سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه ساعتی پیش بازداشت شد.

کانال تلگرامی سندیکای کارگران شرکت نیشکر هفت تپه٬ خبر داد که این فعال کارگری صبح امروز با هجوم ماموران امنیتی و نیروی انتطامی به منزل‌اش بازداشت شده است.

ماموران هیچ نوع حکمی نداشته و در مقابل درخواست علی نجاتی و خانواده او مبنی بر ارایه حکم٬ «نان را مورد صرب و شتم قرار دادند.
همچنین بر اساس این خبر مامورین با صرب و شتم علی نجاتی و خانواده اش٬ او و پسرش پیمان نجاتی را دستگیر کردند.


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »