هشدار روحانی به غرب: ایران را تحریم کنید٬ آوار مواد مخدر، پناهجو و تروریسم در انتظارتان است

زیتون- حسن روحانی٬ رییس جمهوری٬ در اجلاس روسای مجالس ۶ کشور آسیایی در تهران به ایالات متحده آمریکا و غرب درباره تبعات تحریم های ایران هشدار داد.

پیشتر نیز عبدالرضا رحمانی‌فضلی٬ وزیر کشور دولت دوازدهم اروپا را با گسیل داشتن سیل پناهجو و مواد مخدر تهدید کرد.

وزیر کشور «به عنوان یک هشدار» گفت که اگر «جمهوری اسلامی به عنوان کشوری معتقد به آموزه‌های دینی با این مسائل برخورد نمی‌کرد» و «وزیر کشور ۲۴ ساعت چشمانش را روی هم می گذاشت» بیش از ۵۰۰۰ تن ماده مخدر از مرزهای ایران به سمت غرب حرکت می‌کرد.

او تیرماه امسال در همچنین تاکید کرد که اگر «۲۴ ساعت چشمانش را روی هم بگذارم بیش از یک میلیون پناهنده از مرزهای غربی به اروپا می‌روند.»

رحمانی فضلی افزود: «در سوریه دیدیم که وقتی تعداد اندکی از مهاجران به سمت اروپا رفتند چه غوغایی شد.»

روحانی در سخنانی در نشست روسای مجالس ۶ کشور ایران، افغانستان، پاکستان، ترکیه، روسیه و چین در تهران، دولت ایالات متحده آمریکا را به اعمال «تروریسم اقتصادی» علیه ایران از طریق تحریم‌ها متهم کرد و گفت: «روحانی با هشدار به ایالات متحده آمریکا درباره نتایج و عواقب تحریم‌های گسترده علیه ایران گفت:” – نتیجه این تحریم‌ها- آوار مواد مخدر و پناهجویان برای خود آمریکا خواهد بود.»

او افزود: «با تحریم ایران، به توانایی ما برای مبارزه با مواد مخدر و تروریسم آسیب می‌زنند. به تحریم‌کنندگان هشدار می‌دهم اگر توانایی‌های ما در مبارزه با مواد مخدر و تروریسم در خاستگاه آنها ضربه‌ای ببیند، شما نخواهید توانست از زیر آوار مواد مخدر، پناهجویان و بمب‌ها و ترورها به سلامت خارج شوید.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »