دفاع مسئول بسیج دانشجویی پلی تکنیک از حمله به تجمع دانشجویی

آتش به اختیار عمل کردیم

زیتون– مرتضی محمدی٬ یکی از مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر و از حاضران در تجمع روز سه شنبه هفته گذشته دانشگاه  پلی تکنیک٬ ضمن دفاع از عملکرد بسیج دانشجویی گفت: «آتش به اختیار عمل کردیم.»

روز سه‌شنبه تجمعی در دانشجویان دانشگاه پلی‌تکنیک به مناسبت روز دانشجو برگزار شد. بر اساس اخبار و تصاویری که شبکه‌های اجتماعی منتشر شده٬ این تجمع با مداخله اعضای شاخه دانشگاهی بسیج به خشونت کشیده شد و چند دانشجو زخمی شدند.

مرتضی محمدی در این رابطه به ایرنا٬ خبرگزاری رسمی دولت گفت‌وگو کرد. 

به گفته او علت برخورد آنها با تجمع دانشجویان این بوده است که آنها در تجمعی برای اعتراض به شرایط اقتصادی «شعارهایی که سردادند، کاملا سیاسی بود.»

به گفته این مسئول بسیج دانشجویی٬ چند وقتی است که تعدادی از دانشجویان در دانشگاه‎های شریف، علامه، بابل، تهران و همچنین دانشگاه ما سازماندهی شدند.

مرتضی محمدی مدعی شد که قصد این «دانشجویان سازماندهی شده» جذب بدنه نخبگانی هستند تا اذهان را تحریک کنند و این موضوعات را به کف جامعه بکشانند.

او ادامه داد: «در دانشگاه ما بیانیه و اعلامیه پخش کردند. هیچ کدام از تشکل‎های دانشجویی ما مسئولیت این تجمع را قبول نکردند اما همه آنها در این تجمع حضور داشتند. چراکه آنها از بیرون خط و ربط می‎گیرند. در اطلاعیه آنها گفتند که قضیه، معیشت مردم است اما با توجه به بی تجربگی آنها، شعارهایی که سردادند، کاملاً سیاسی و ساختار شکنانه بود.»

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پلی تکنیک تاکید کرد: «من یک دانشجو هستم و این صلاحیت را به بنده داده‌اند. رهبر جمهوری اسلامی ایران به من گفته است که می‎توانید آتش به اختیار عمل کنید.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دفاع مسئول بسیج دانشجویی پلی تکنیک از حمله به تجمع دانشجویی

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »