نتانیاهو: ماموران ما داخل ایران هستند

زیتون– بنیامن نتانیاهو٬ نخست وزیر اسراییل٬ گفت که ماموران کشورش داخل ایران هستند و به صورت دوره ای برای نظارت بر فعالیت‌های هسته‌ای ایران، به این کشور می روند.

وب سایت عصر ایران٬ به نقل از وب سایت تایمز اسرائیل٬ نوشت که بنیامین نتانیاهو روزگذشته (یکشنبه) در دیدار با دیپلمات‌های اسراییلی سراسر جهان در مقر وزارت امور خارجه اسراییل در شهر قدس این اظهارات را بیان کرده است.

او که چند روز پیش نیز مدعی شده بود برای حفظ موجودیت و امنیت اسراییل اقدام نظامی درون مرزهای ایران را نیز از نظر دور ندارد، در گردهمایی دیپلمات‌های اسراییلی نیز با بیان مطالبی مشابه افزود: «ماموران ما به عملیات‌های اطلاعاتی خود درون خاک ایران ادامه می‌دهند تا بلند پروازی‌های هسته‌ای این کشور را خنثی کنند.»

نخست وزیر اسرائیل ادامه داد: «ما در نبردی جهانی علیه برنامه هسته‌ای ایران هستیم… ماموران ما همچنین برای به روز رسانی اطلاعات خود به صورت دوره ای به ایران می روند.»

در ماه آوریل سال جاری میلادی نیز نتانیاهو در شویی تلویزیونی مدعی شده بود ماموران اطلاعاتی اسراییل تعداد ۱۰۰ هزار سند از فعالیت‌های هسته‌ای به گفته او مخفیانه ایران را از ساختمانی در جنوب تهران به سرقت برده و به اسراییل برده‌اند.

او در سخنرانی ماه سپتامبر خود در مجمع عمومی نیز مدعی شده بود در ساختمانی در منطقه «دورقوزآباد» در حومه تهران، فعالیت‌های مخفیانه هسته‌ای انجام می‌شود. این ادعا در حالی بود که گزارش‌های میدانی رسانه‌های ایران پس ازطرح این ادعا، ثابت کرد که آن ساختمان مورد نظر نتانیاهو یک قالیشویی بوده است و این مساله سوژه طنز رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »