تجمع دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات برای دومین روز پیاپی

زیتون– دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات برای دومین روز پیاپی دست به تجمع زدند.

ایرنا خبر داد که جمعی از دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه تجمع اعتراضی خود را برای دومین روز متوالی از دقایقی پیش در میدان دانش این واحد آغاز کردند.

بر اساس این گزارش دانشجویان معترض که تعداد آنها در حال افزایش است٬ در کنار تصاویر جان‌باختگان سانحه اتوبوس ایستاده‌ و دست به اعراض زده‌اند.

در حادثه تصادف در محوطه داخل دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد که روز سه‌شنبه چهارم دی ماه روی داد، ۱۰ تن کشته و ۲۸ نفر مجروح شدند.

به گفته دادستان تهران تاکنون دو نفر بازداشت شده و دو تن از مسئولان دانشگاه آزاد از سوی مقامات قضایی احضار شده‌اند. تحقیقات این پرونده همچنان ادامه دارد.

این دانشگاه روزهای چهارشنبه و پنج شنبه را تعطیل کرده بود.

روز گذشته (شنبه)٬ در اولین روز کاری دانشگاه پس از حادثه واژگونی دانشگاه٬ دانشجویان در محل پارکینگ دانشگاه تجمع کردند.

دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات در اعتراض به کشته شدن هم‌دانشگاهی‌هاشان شعارهای «مسئول بی‌لیاقت! استعفا! استعفا!» و «مسئول بی‌لیاقت! محاکمه! محاکمه!»٬ سر دادند.

امروز (یکشنبه) اما به گفته دانشجویان اجازه ورود به محوطه دانشگاه را به بسیاری از دانشجویان و حتی خانواده‌های جانباختگان ندادند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »