شکایت ستاد امر به معروف از عضو شورای شهر تهران

زیتون– ناهید خداکرمی، رییس کمیته سلامت شورای شهر تهران، خبر از شکایت ستاد امر به معروف و نهی منکر استان اصفهان از او داد.

به گفته ناهید خداکرمی «ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان به دلیل محتوای برخی توئیت‌ها و مصاحبه‌هایش از او شکایت کرده‌است و در حال حاضر پرونده شکایت از او در جریان است.»

ناهید خداکرمی در حساب کاربری توییترش نوشته بود:

پیش از آن نیز با استفاده از  هشتگ «دختران_خیابان_انقلاب» نوشته بود:

ناهید خداکرمی امروز (دوشنبه) در گفت‌وگوی با ایسنابا بیان اینکه «ستاد امر به معروف نهی از منکر اصفهان مدعی شده‌است که بخاطر توئیت‌ها و مصاحبه‌هایی که در مورد حجاب داشته‌ام مردم را تشویق به بی‌حجابی کرده‌ام»، افزود: «من هر جا که نظر داده‌ام مبتنی بر بررسی بوده‌است و معتقد هستم که باید تجدید نظری در قوانین فرهنگی داشته باشیم؛ چرا که قواعد کنترلی مورد تأیید نیست.»

خداکرمی با بیان اینکه «جای سؤال است که چگونه ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک استان دیگر می‌تواند از عضو شورای یک استان دیگر شکایت کند»، گفت: «این در حالی است که این موارد بی‌عدالتی و فساد اقتصادی که ناقض قوانین کشور و شهر است اتفاق می‌افتد، اما هیچ‌کس از هیچ‌کس شکایت نمی‌کند.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. تقیه است تا سپر
    حجاب نما پس بسر
    در سرقت و اختلاس
    غرقه بشو تا کمر
    گر پوشانی گنه را
    ترا خوانند با هنر
    افشا مکن هر سر را
    تا نمانی در خطر

  2. ستاد امر به معروف یعنی چه؟ چه جایگاه قانونی دارد که از کسی یا سازمانی شکایت کند ؟
    خود این سازمان و مانند این، نمونه منکر هستند. عده ای بیکاره آنجا جمع شدند و با بهانه ای سرمایه های مردم گرسنه را هزینه میکنند.
    وزارت ارشاد اسلامی هست، سازمان تبلیغات اسلامی هست، حوزه های آخوندی و ستاد نماز جمعه و شورای سیاستگذاری نماز جمعه و …، آن همه از سرمایه های مردم میگیرند، کم هستند که ستاد امر به معروف هم گذاشتند ! ستاد !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »