قدیانی: مسبب اصلی شکنجه فعالان کارگری رهبر جمهوری اسلامی است

زیتون– ابوالفضل قدیانی٬ زندانی سیاسی سابق و عضو سازمان مجاهدین انقلاب٬ در واکنش به برخوردهای صورت گرفته با اسماعیل بخشی و سپیده قلیان و پخش فیلم طراحی سوخته «مسبب اصلی تمامی این اعمال» را رهبر جمهوری اسلامی دانست.

قدیانی در یادداشتی که توسط وبسایت کلمه منتشر شده، با اشاره به گفته‌های اسماعیل بخشی در مورد «شکنجه» و خواسته او برای مناظره با وزیر اطلاعات نوشت: «کار به جایی رسید که از هر سه قوه علیه شاکی ستمدیده اتخاذ موضع شد و با تعجب شاهد موضع تأسف‌بار سخنگوی دولت به اصطلاح اعتدال‌گرای مورد حمایت اصلاح‌طلبان بودیم که کاسه داغ‌تر از آش شد و خواهان شکایت شکنجه‌گر علیه شکنجه‌شده گردید.»

این عضو سازمان مجاهدین انقلاب افزود: «بعد نوبت به قوه قضاییه رسید که دادستان کل کشور انواع و اقسام جرم‌ها را به شکنجه‌شده مظلوم اسماعیل بخشی نسبت داد و ماهیت قوه قضابیه را یک بار دیگر افشا نمود.»

او با اشاره به اظهارات محمدجعفر منتظری که گفته بود حقوق بشر دست و پای اجرای شرع را بسته، نوشت: «البته از دادستانی که سقف تفکرش در این حد است که می‌خواهد با دست بریدن و خون ریختن، کشوری را که توسط نظام جمهوری اسلامی ویران گردیده اصلاح کند بیش از این نمی‌توان انتظار داشت. اما این داستان را پخش فیلم رسوا و ننگین “طراحی سوخته” و بعد هم دستگیری خانم قلیان تکمیل می‌کند، سناریویی که افتضاح آن بر خود نویسندگان و اجراکنندگان واضح است…»

قدیانی در ادامه با «مستبد» خواندن آیت‌الله خامنه‌ای، وی را «مسبب اصلی تمامی این اعمال» دانسته‌ است.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »