?زنده| نوبخت: مردم دیگر تحمل نمی‌کنند

 

نوبخت: مردم دیگر تحمل نمی‌کنند

محمدباقر نوبخت٬ معاون رییس جمهوری٬ با اشاره به روحیه مردم در زمان جنگ هشت‌ ساله گفت: «در آن زمان برای سوءاستفاده نکردن دشمن عجز و لابه نمی‌کردیم، اما الان که در شرایط سخت جنگ اقتصادی نابرابر هستیم که متاسفانه آن نوع تحمل کردن کم‌رنگ شده است.»

نوبخت با تاکید بر اینکه «شرایط سخت» شده است٬ افزود: «مردم دیگر مانند زمان جنگ شرایط سخت را تحمل نمی‌کنند.»/تسنیم



وزیر اطلاعات ایران: بازداشت «تیم‌های زیادی» در آستانه انقلاب اسلامی

محمود علوی٬ وزیر اطلاعات٬ از «شناسایی و دستگیری» تعدادی از اعضای «گروه های تروریستی» که «قصد خرابکاری» در دهه فجر را داشتند، خبر داد.

محمود علوی امروز (پنجشنبه) گفت: «تا کنون تیم های بسیاری که تلاش های زیادی برای به چالش کشیدن امنیت کشور به ویژه در آستانه دهه فجر داشتند، شناسایی و اعضای آنها دستگیر شده اند.»

او افزود: «این افراد با تلاش های سربازان گمنان امام زمان و با همراهی همه نیروهای موثر بر امنیت کشور از جمله سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، قوه قضائیه و مدیریت سیاسی کشور، استانداری ها و فرمانداری ها، دستگیر شده اند و اکنون امنیت بی بدیلی در کشور حکمفرماست.»

علوی تعداد تیم های دستگیر شده و مکان شناسایی آنها را ذکر نکرد. /ایرنا



 دفتر آیت‌الله خامنه‌ای: عفو رهبری شامل حال «محکومان واجد شرایط» می‌شود

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی‌ از عفو و تخفیف مجازات «جمع زیادی از محکومان واجد شرایط» خبر داد.

جزئیات بیشتری از مشمولان عفو و بخشش رهبری منتشر نشده اما پیشتر صادق لاریجانی گفته بود ۵۰ هزار زندانی با موافقت رهبری جمهوری اسلامی عفو می‌شوند. رئیس قوه قضاییه ایران البته استثنائاتی قائل شده است.


رییس کمیته امداد: کمر تحریم‌ها شکسته شد



قیمت خانه بعد از مسکن مهر ۱۰ برابر شد

از سال ۱۳۸۶ که طرح مسکن مهر کلید زده شد قیمت خانه در تهران ۸۷۸ درصد معادل ۹.۷ برابر افزایش یافته و این در حالی است که یکی از اهداف اجرای این پروژه پایین آوردن قیمت مسکن عنوان می‌شد./ایسنا


رییس مجلس: در ۴ ماه آینده ساختار کشور تغییر می‎کند


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »