جیش العدل مسئولیت حمله تروریستی سیستان و بلوچستان را برعهده گرفت

زیتون– در پی حمله انتحاری ساعتی پیش در سیستان بلوچستان چهل نفر آسیب دیدند.

بر اساس این خبر عصر امروز (چهارشنبه) در پی حمله تروریستی به اتوبوس پرسنل شیفت سپاه در محدوده چانعلی جاده خاش-زاهدان دستکم ۲۰ نفر کشته و ۲۰ تن دیگر زخمی شدند.

خبرگزاری فارس در این رابطه نوشت که این حادثه بر اثر انفجار بمب کنار جاده‌ای اتفاق افتاده است.

خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی قرارگاه نیروی زمینی سپاه گزارش داده است که این انفجار در اثر «حمله انتحاری تکفیری‌ها» رخ داده است؛ اما گروه جیش العدل٬ مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

۱۳ بهمن ماه نیز در یک ‏اقدام «تروریستی» از سوی جیش العدل به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر حمله شد که در طی آن یک نفر از کارکنان سپاه کشته و ‏پنج نفر مجروح شدند.

آن حادثه «یک کشته و پنج زخمی» بر جای گذاشته است.

مهر ماه امسال نیز ۱۴ تن از پرسنل نیروی نظامی ایران به دست جیش العدل ربوده شدند.

آن زمان باشگاه خبرنگاران، نیز بنابه اعلام منابع آگاه، اعلام کرده بود که ۱۴ نفر از نیروهای بسیجی طرح امنیت و هنگ مرزی میرجاوه بامداد امروز بدست «اعضای گروهک تروریستی جیش العدل» ربوده شدند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »