? لیپوساکشن در انگلیس، علت برکناری امام جمعه اهواز

زیتون– محمدعلی موسوی جزایری٬ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز که چندی پیش به انگلیس سفر کرده بود٬ استعفا داد.

غیبت امام جمعه اهواز در راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز و روزهای پیش از آن منجر به انتشار شایعاتی در مورد فوت او شده بود تا اینکه دفتر وی اعلام کرد: «آیت‌الله موسوی جزایری در صحت و سلامت کامل است و هم‌اینک در کشور انگلیس حضور دارد.»

دفتر جزایری علت این سفر را «تبیین آرمان‌های انقلاب برای خارج‌نشینان» عنوان کرد و گفت خبر سفر درمانی وی کذب است.

خود آیت‌الله جزایری اما اعتراف کرد که در جریان این سفر «تبیینی» برای درمان بیماری‌اش به دکتر نیز مراجعه کرده است.

یکی از اعضای تیم پزشکی کلینیکی که امام جمعه اهواز برای معالجه به آن مراجعه کرده بود اما در گفت‌وگوی با «زیتون» از نیت اصلی سفر او به انگلیس پرده برداشت. به گفته این فرد محمدعلی موسوی جزایری برای عمل «لیپوساکشن» به این مرکز درمانی مراجه کرده است.

امام جمعه اهواز از ضعف دستگاه اسکلتی برخوردار است و وزن بالای او به این مشکلات دامن زده است.

او به صورت دوره‌ای در ایران عمل لیپوساکشن را انجام می‌داد اما در آخرین مورد عمل در ایران برای او مشکلاتی پیش آمده بود. در نتیجه تصمیم گرفت که برای عمل جراحی و خارج ساختن چربی‌های انباشته شده٬ به انگلیس مراجعه کند.

این بار عمل جراحی موفقیت آمیز بوده و امام جمعه اهواز برخلاف عکس‌های پیش از سفرش که او را روی ویلچر نشان می‌دادند٬ موفق شد دوباره راه برود اما حواشی پیش آمده او را ناچار از استعفا کرد.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

8 پاسخ

  1. استعفا به این علت است که مذاکرات لندن امیدبخش نبوده و معظم له را نگران آینده کرده است !
    دکتر جهانشاه صالح به دختری که برای بار دوم برای دوختن پرده بکارت مراجعه کرده بود میگوید ، اجازه بدهید زیپ بگذارم . این پیشنهاد برای برداشتن چربیهای حضرت آیت الله هم قابل استفاده است !!

  2. من هم دل خوشی از این موجودات ندارم ولی بی انصافی هم درست نیست مثلا اگه زمان شاه بود می گفتن فلان شهردار یا فرماندار رفت انگلیس بخاطر درمان فلان بیماری وغیره همین حرفها زده میشد؟اصلا کسی جرات داشت بگه یا حتی بنویسه؟

  3. شما درست میگی…. ولی فرق بین شماها با عجوزه ها ندیم تا تفکیکتون کنم چهره هاتون شیطان رو روسفید کرده… تماما مفتخورید شما اخوندها و اخوند زاده ها که از جهل مردم دارید به بقا ادامه میدید وحالا که مردم اگاه شدن بهر چیزی چنگ میزنید..

  4. آرش خان به پیرزن عجوزه میگن نه پیرمرد.توکه ادعات میشه حداقل اطلاعات علمی خودتو افزایش بده

  5. جالبه مردم برای درمان بیماریشون متوسل به امام زادگان بیژن وقلقلی میشن.. بعد ای عجوزه ها بهترین دکترها رو انتخاب میکنن.. تا کی مردم ساده لوح ما باید به اینا سواری بدن خدا میدونه

  6. ایشان وی : ظاهرا اگر اشتباه نکنم چندین سال پیش برای همین درمان به اروپا رفته بود البته با هزینه کمیته امداد امام // یک سوال ؟؟ اینان چه خاصیتی دارند؟ !!!!!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »