مطهری: نامه‌ دستور روحانی برای تخصیص 1000 میلیارد تومان به سهامداران پدیده را دیده‌ام

واعظی اختصاص هزارمیلیارد تومان به پدیده شاندیز را تکذیب کرد

زیتون– محمود واعظی٬ رییس دفتر رییس جمهوری٬ اختصاص هزار میلیارد تومان به پدیده شاندیز را تکذیب کرد.

ادعای یکی از نمایندگان مجلس درباره اختصاص اعتبار یکهزار میلیارد تومانی برای جبران خسارت سهامداران موسسه پدیده شاندیز را تکذیب کرد و افزود: «کسانی که این سخنان را مطرح می کنند اغراض سیاسی دارند و اهداف دیگری را دنبال می‌کنند.»

رییس دفتر رییس جمهوری افزود: «من چنین چیزی نشنیدم و مشخص نیست که این موضوع از کجا مطرح می شود، اگر قرار باشد دستوری داده شود باید از طریق دفتر ابلاغ شود.»

از سوی دیگر اما علی مطهری نایب رییس مجلس گفت: «نامه‌ای که حاکی از دستور آقای رئیس جمهور برای تخصیص یک هزار میلیارد تومان برای پرداخت به سهامداران شرکت پدیده شاندیز است را دیده‌ام.»

علی مطهری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به تکذیبیه رییس دفتر رییس جمهوری درباره دستور حسن روحانی برای اختصاص یک هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت سهامداران موسسه پدیده شاندیز، تاکید کرد: «رییس دفتر رییس جمهوری این موضوع را تکذیب کرده است در حالی که بنده این نامه را دیده‌ام و چنین نامه‌ای وجود دارد.»

یک روز پس از آن که سایت «پدیده شاندیز» گزارش کوتاهی از ملاقات نمایندگان مال‌باختگان این شرکت با آیت‌الله احمد علم الهدی امام جمعه مشهد ارائه داد؛ خبر رسید که حسن روحانی به معاون اقتصادی خود دستور داده تا یک هزار میلیارد تومان برای پرداخت به سهام‌داران شرکت پدیده شاندیز اختصاص دهد.

این خبر را برای نخستین بار نصرالله پژمانفر، نماینده مشهد در حساب توئیت خویش منتشر کرد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. این مومنین عزیز ولایتمداری که با تاسیس این موسسات اموال مردم را بالا کشیده اند اکنون که دولت میخواهد بدهی آنان را پرداخت کند لااقل پول کاغذ اسکناسهایی که قرار است چاپ شود را به بانک مرکزی بپردازند ، فرض کنند که کمک به تنها حکومت مستاصل شیعه در جهان ثواب دارد !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

مطهری: نامه‌ دستور روحانی برای تخصیص 1000 میلیارد تومان به سهامداران پدیده را دیده‌ام

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »