دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: باید مدعی العموم به موضوع ورود کند

سپاه ادعای کریمی قدوسی در مورد شنود تماس روحانی با ام‌ای‌۶ را رد کرد

زیتون– سپاه پاسداران امروز (دوشنبه) اظهارات جواد کریمی قدوسی نماینده جبهه پایداری در مورد شنود حسن روحانی هنگام مکالمه با سازمان جاسوسی بریتانیا را رد کرد و اعلام کرد حق پیگیری این ادعاها را برای خود محفوظ می‌داند.

پیشتر جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد گفته بود: «روحانی از سازمان اطلاعاتی ام آی ۶ انگلستان دستور می‌گیرد و در کشور اجرا می‌کند. سازمان اطلاعات سپاه شنود تلفنی مکالمه حسن روحانی با مامور ام آی ۶ را به خودش نشان داد.»

در واکنش به این ادعا، رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل اسلامی با تکذیب اظهارات کریمی قدوسی، گفت: «از آنجا که اظهاراتی از این نوع مسبوق به سابقه است. سازمان اطلاعات سپاه طی مکاتبه‌ای با کمیسیون امنیت ملی مجلس درخواست تذکر لازم به اعضای کمیسیون و دیگر نمایندگان مجلس در پرهیز از طرح این گونه ادعاها و اظهارات را داشته (است).»

از سوی دیگر علیرضا معزی٬ دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت٬ نیز در واکنش به این ادعای کریمی قدوسی در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «نمی‌دانم آیا وقتش شده مدعی‌العموم به دلیل نسبت دادن اتهامی به این بزرگی به دومین مقام عالی کشور ورود کند…»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: باید مدعی العموم به موضوع ورود کند

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »