جواد کریمی‌قدوسی: زنگنه هم رفتنی است

زیتون– جواد کریمی قدوسی٬ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس٬ مدعی شد که استعفای ظریف قبول شده و قطعی است.

او همچنین خبر داد که رفتن زنگنه هم حتمی است یک دو وزارتخانه دیگر هم وجود دارد که در شرف استعفا و جابجایی هستند.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، پس از شش سال دوشنبه شب به شکلی غیرمنتظره در شبکه اجتماعی اینستاگرام که در ایران فیلتر نیست از سمت خود استعفا کرد.

هنوز خبری از پذیرش یا عدم پذیرش استعفا از سوی رییس جمهوری منتشر نشده است.

کریمی قدوسی امروز (سه شنبه) در رابطه با استعفای ظریف به خبرگزاری خانه ملت گفت: «از رفتن ظریف نه خوشحال می‌شوم و نه ناراحت؛ هرچند این خبر برای ما غیرمنتظره نبود و احتمال آن را می‌دادیم زیرا می‌دانستیم سرانجام این نوع مذاکره و این نوع توافق به اینجا می‌رسد.»

این در حالی است که برخی از نمایندگان مجلس در حساب کاربری خود در توییتر نوشتند که کریمی قدوسی امروز در مجلس به مناسبت استعفای ظریف شیرینی پخش کرده است.

او همچنین گفت حدود ۲ ماه پیش نیز ظریف ۹ روز خانه‌نشین شد و سر کار نرفت؛ انتظار داشت روحانی و واعظی به او زنگ بزنند ولی آنها هم زنگ نزدند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: «نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه “در سراسر دنیا هر وزیری که عَلـَـم بزرگی را برمی‌دارد، اگر توان به سرانجام رساندن آن را نداشته باشد، استعفا می‌دهد”؛ افزود: پشت هیچ وزیر خارجه‌ای در این ۴۰ سال به اندازه آقای ظریف پُر نبود و به صد دلیل می‌توان این امر را اثبات کرد؛ تمام صنعت هسته‌ای کشور را در اختیار او قرار دادیم تا دستش برای حل مشکل تحریم‌های کشور پُر باشد.»

واکنش‌های به استعفای وزیر امور خارجه ایران٬ همچنان ادامه داد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت ماهه‌ی لچک به سر،…چشمانِ موربِ زیبایی دارد؛ موهایی لخت و پوستی

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه،

ادامه »