عارف: میرحسین موسوی خود از گشایش‌های ایجاد شده استفاده نمی‌کند

زیتون– محمدرضا عارف٬ رییس شورای عالی اصلاح طلبان و رییس فراکسیون اصلاح طلبان در مجلس گفت: «تصمیمات گرفته شده برای کروبی و موسوی یکی است اما موسوی از این تصمیمات جدید استفاده نمی‌کند.»

او همچنین به این پرسش که دستاورد اصلاح طلبان برای رفع حصر چه بوده است؟ گفت: «زمانی نیروهای امنیتی در منزل آقای کروبی بودند اما اکنون او می‌تواند در منزل خود جلسه داشحته باشد. زمانی حتی روزنامه هم نداشت. محدودیت‌ها کاهش یافته است اما ما همچنان پیگیر هستیم.»

بهمن ماه امسال عباس جعفری دولت آبادی٬ دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور کیفرخواست علیه یک مقام دولتی به دلیل اظهارنظر در خصوص حصر مبنی بر اینکه «از حصر پوسته‌ای باقی نمانده است» خبر داد و گفت: «در مورد گوینده این مطلب کیفرخواست صادر و پرونده به دادگاه ارسال شده است.»

او تاکید کرد: «در خصوص حصر اخباری در رسانه‌ها منتشر می شود که صحت آن باید توسط دبیرخانه شورای امنیت ملی تایید شود.»

دادستان تهران با اشاره به اظهارات یک مقام دولتی مبنی بر اینکه «از حصر پوسته‌ای باقی نمانده است»، از مسئولان خواست که متناسب با جایگاه و مسئولیت خود اظهار نظر کنند.

دولت آبادی با بیان اینکه حصر باقی است و پوسته آن نیز نشکسته است، بیان داشت: «هر زمان این پوسته شکست، از سوی مراجع ذیربط اعلام خواهد شد و مطبوعات اخبار حوزه حصر را صرفاً پس از تایید دبیر­خانه شورای امنیت ملی کشور منتشر کنند.»

جعفری دولت آبادی علت بیان نکردن برخی مطالب را ناشی از ضرورت حفظ آرامش جامعه اعلام و تاکید کرد: «ضرورت دارد مطبوعات اخباری که صحت ندارد، منتشر نکنند.»

اخیرا حسام‌الدین آشنا٬ مشاور رییس جمهوری٬ در اظهار نظری گفته بود از حصر تنها پوسته آن باقی مانده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. باز در آستانه خیمه شب بازی جدید بنام انتخابات مجلس نطق بعضیها باز شد. موسوی تا به این لحظه نشان داده که با اصلاح طلبان حالا چه ژن خوب (عارف) چه سید(خاتمی) و چه ساکت ( نوری و خوئینی ها و بقیه) فرق دارد. اهل عافیت طلبی و روحیات کاستی و مافیایی (فامیل بازی) نیست. وی به اصولی پایبند بوده تا به انروز که خب آقای عارف و دوستان معمم و مکلایش توان درک آن را ندارند: ماندن با مردم.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »