فردوسی‌پور از برنامه ۹۰ می‌رود

زیتون– ٖمدیر گروه ورزش شبکه۳ خبر داد که برنامه نود در سال ۹۸ با ترکیب و ساختار جدیدی روی آنتن شبکه ۳ خواهد رفت.

مشکلات برنامه ۹۰ و مدیر جدید شبکه ۳ با عادل فردوسی‌پور٬ جدید نیست.

پیشتر نیز برنامه ۹۰ برای دومین هفته پیاپی از تلویزیون ایران پخش نشد. از ۲۸ مرداد ۱۳۷۸ نخستین بار است که این برنامه در جریان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی فوتبال ایران، دو هفته پیاپی روی آنتن شبکه سه تلویزیون نمی‌رود.

بسیاری این قضیه را نتیجه حضور علی فروغی، مدیر جدید این شبکه می‌دانند. مدیر جوانی که در هنگام شروع برنامه نود در سال ۱۳۷۸ یازده سال داشت و اردیبهشت امسال جانشین علی‌اصغر پورمحمدی شد.

پورمحمدی یکی از مهم‌ترین حامیان عادل فردوسی‌پور طی بیش از دو دهه حضور این مجری محبوب در تلویزیون بود. او که از سال ۱۳۸۲ مدیر شبکه سوم سیما بود، به دنبال انتقادات به مدیریت علی دارابی، معاون سابق این سازمان و تیم همراهش، در سال ۱۳۹۱ و به ‌صورت ناگهانی برکنار شد.

علی فروغی پیش از این رئیس مرکز بسیج صدا و ‌سیما و مدیر مرکز تخصصی معاونت فرهنگی- اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین بود. او البته فارغ‌التحصیل کارشناسی‌ارشد حقوق عمومی دانشگاه امام‌ صادق هم است.

اختلافات فروغی و فردوسی پور در جریان انتخاب بهترین برنامه تلویزیون به عادل فردوسی‌پور٬ بالاگرفت.

پس از آنکه تقلب وسیع در زمان انتخاب «بهترین برنامه» با شکست مواجه شد و مجری محبوب مردم٬ جایزه را به خانه برد.

اما شب گذشته باز هم خبر خداحافظی عادل فردوسی‌پور از یکی از پر بیننده‌ترین برنامه‌های صدا و سیما مطرح شد.

ناگفته پیداست در صدا و سیمایی که مسئول روابط عمومی «جمنا» و سردبیر سابق مجله پنجره(متعلق به زاکانی) برنامه اجرا کنند و عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران(تشکل اصولگرا) تهیه‌کننده برنامه‌اش باشد و علی فروغی(پسر باجناق حداد عادل) هم مدیر شبکه‌اش، جایی برای فردوسی‌‌پور نمی‌ماند.

حال مشخص نیست که سرنوشت برنامه پرمخاطب ۹۰ و مجری محبوب آن چه خواهد شد. تنها خبر موثقی که در این زمینه مطرح شده این است که عادل فردوسی پور تهیه‌کننده و مجری برنامه نود اعلام کرد که پیشنهاد قائم مقامی شبکه ورزش را رد کرده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »