? زنده| فائزه هاشمی: اگر بابا زنده بود؛ FATF هرگز معطل نمی‌ماند

 

کی‌روش علیع فدراسیون فوتبال ایران به فیفا شکایت کرد

کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران گفت به دلیل عدم پرداخت دستمزدش از ایران به فیفا شکایت کرده است.

فدراسیون فوتبال حدود ۹۰۰ هزار دلار به کارلوس کی‌روش بدهکار است.

برپایه این گزارش فدراسیون فوتبال در تلاش بوده که دستمزد کی‌روش را از طریق دوبی پرداخت کند اما این پول برگشت خورده است./خبرآنلاین



فائزه هاشمی: اگر بابا زنده بود؛ FATF هرگز معطل نمی‌ماند

فائزه هاشمی گفت: «اگر بابا بود احتمالا FATF در مجمع تصویب می‌شد و شاید به مجمع هم نمی‌کشید و پیش از آن تصویب می‌شد؛ نمونه‌اش «برجام» که در دوران حیات او تصویب شد. بعد از فوت بابا و تمام شدن آن دوره، مجمع در میان اعضای جدید تنها سه نفر اصلاح‌طلب دارد و بقیه اصولگرا هستند. دوره بابا -من فکر می‌کنم- با او برای انتخاب اعضا مشورت می‌شد و اعضا با همفکری ایشان با فراگیری بیشتری انتخاب و منصوب می‌شدند یعنی ترکیب فعلی مجمع نیز این طوری نمی‌شد.»
او ادامه داد: «حتی معتقدم نبود بابا، آقای روحانی را ضعیف کرده؛ درست است که آقای روحانی خیلی اهل مشورت نبود و شاید گاهی توصیه‌های بابا را هم گوش نمی‌داد اما همان وجود آقای هاشمی به آقای روحانی قدرت می‌داد. به این دلیل که صدای قوی دیگری هم شنیده می‌شد. آن مرد بحران‌ها رفته. این عقل و تدبیر حتی در بُعد خارجی هم تاثیر دارد. خود آقای روحانی گفت که دوران آقای احمدی‌نژاد هم شرایط کشور تا این حد دشوار نبود.»/روزنامه آرمان


غرق شدن کشتی باری در ساحل بندرعباس

شناور کانتینری ال اس استار به طول ٩٠ متر در اسکله ٢۵ بندر شهید رجایی کاملا واژگون شده و خبرها حکایت از زخمی شدن تعدادی از خدمه این شناور دارد.

علت حادثه احتمالا تخیله غیر متوازن کانتینر و رعایت نکردن جابجایی آب در مخازن بالاست باشد.

گفته شده این شناور دارای ۱۴ خدمه بوده که پای یکی از خدمه در اثر فروریختن کانتینرها و حرکت آنها قطع شده است.



اعلام موجودیت «فراکسیون امامزادگان» در مجلس

۷۰ نماینده مجلس فراکسیونی تشکیل داده‌اند تا امامزاده‌ها را به قطب فرهنگی تبدیل کنند و امامزاده‌های شناسنامه‌دار را بهتر به مردم بشناسانند. ۱۱هزار امامزاده ثبت‌شده در فهرست سازمان اوقاف ایران وجود دارند.

سیدجواد حسینی‌کیا، نماینده سنقر در مجلس دهم از تشکیل فراکسیون امام‌زادگان با ۷۰ عضو خبر داده و می‌گوید اعضای سه فراکسیون سیاسی نیز در این تشکل تازه حضور دارند.

به گفته حسینی‌کیا برای تبدیل امام‌زاده‌ها به قطب فرهنگی به حمایت‌هایی در حوزه‌های عمرانی و فرهنگی نیازمندیم و هدف فراکسیون کمک به این حوزه بوده است.

حسینی‌کیا افزوده که نمایندگان می‌خواهند به سازمان اوقاف و امور خیریه در بحث اعتبارات و رفع خلاء‌های قانونی مربوط به آن کمک کنند تا امامزاده‌ها به قطب فرهنگی تبدیل شوند.

فراکسیون در تاسی به توصیه آیت‌الله خامنه‌ای برای تبدیل «بقاع متبرکه» به قطب فرهنگی تشکیل شده است./ایلنا


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. خدمت فائزه خانم هاشمی عرض میشود که آقای رفسنجانی بحرانزا بود. ای کاش او از آغاز نبود. این همه مصیبت های پایان ناپذیر از پیامدهای رفتارهای او در دهه های ۶۰ و ۷۰ است. آدمی که نه پایبند اخلاق بود و نه قانون و نه منطق ! یک چیز میشناخت آنهم هر راهی که او را به قدرت و ثروت برساند و موقعیتش را نگه دارد.
    این دست آخر که از مرکز قدرت و تصمیصم گیری رانده شد گاهی انتقادی آمیخته با ستایش خامنه ای میکرد.
    این آدم از بدنامهای تاریخ ایران و منطقه است. خدایش نیامرزد و روانش ناآرام باد.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »