اعتراض ضرغامی به ممانعت از شرکتش در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی

زیتون– عزت‌الله ضرغامی٬ رییس اسبق صدا و سیما و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به ممانعت رییس جمهوری از شرکتش در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی٬ اعتراض کرد.

پیشتر خبری مبنی بر تصمیم آیت‌الله خامنه‌ای برای عدم شرکت ضرغامی به جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی منتشر شده بود.

روز گذشته اما دفتر رهبر جمهوری اسلامی این خبر را تکذیب کرده بود.

بهمن ماه سال گذشته روز نامه شرق بدون اشاره به مرجع این تصمیم گیری نوشت که «به دنبال مشاجره با حسن روحانی،‌ رییس جمهوری، از شرکت در دو شورای عالی منع شده است.»

بنابر روایت برخی از نزدیکان دولت٬ عزت‌الله ضرغامی٬ و حسن روحانی در یکی از جلسات شورای عالی فضای مجازی با یک دیگر درگیر شده‌اند.

در آن جلسه رییس اسبق صدا و سیما به حسن روحانی بابت سخنان اخیرش در خصوص «سانسور و حجاب» اعتراض می‌کند و از او توضیح می‌خواهد.

دی ماه سال گذشته حسن روحانی در جمع مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره حجاب گفته بود: «متأسفانه در مسئله حجاب، اول از زن شروع می‌کنیم، در حالی که قرآن ابتدا مرد را از نگاه هرز دور می‌کند، اما ما می‌رویم و به خاطر حجاب دختران و زنان را دستگیر می‌کنیم.»

در حاشیه آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی٬ اعتراضات ضرغامی به رییس جمهوری منجر به آن شد که رییس جمهوری از رییس اسبق صدا و سیما بخواهد که جلسه را ترک کند٬ اما پس از ادامه درگیری لفظی از سوی ضرغامی٬ روحانی جلسه را ترک کرد.

پیشتر هم عزت‌الله ضرغامی٬ رییس سابق صدا و سیما و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی٬ خبر از دخالت‌های وحید حقانیان در مسائل داخلی این شورا داده بود.

ضرغامی۱۲ دی ماه امسال در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت که دبیر جدید این شورا با دخالت‌های پی در پی وحید حقانیان تعیین شده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »