روحانی: با چاقوکش مذاکره نمی‌کنیم

زیتون ـ حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در جلسه امروز هیات دولت گفت:« با فرد چاقوکش و فرمول چاقوکشی مذاکره نمی‌کنیم و قبول چنین مذاکره‌ای به معنای ذلت و تسلیم است.»

Risultati immagini per ‫حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در جلسه امروز هیات دولت گفت:« با فرد چاقوکش و فرمول چاقوکشی مذاکره نمی‌کنیم.»‬‎

اشاره رییس‌جمهوری ایران به دولت فعلی آمریکا و دونالد ترامپ است.

روحانی همچنین افزود: «بدون تردید قبول خواسته فرد چاقوکشی که به زور و به دروغ به دنبال مذاکره است، مطمئناً به جایی نخواهد رسید.»

او «ایستادگی و مقاومت» را تنها راه مقابله ایران با امریکا دانست.

حسن روحانی در ادامه سخنان خود تاکید کرده است:« هروقت آمریکایی‌ها به این رسیدند که محاسبه‌شان غلط بوده و اشتباه کردند و واقعا آماده شدند که مسائل را از طریق قانون حل بکنند، آن وقت ما مرد مذاکره هستیم اما امروز هیچ راهی برای ملت بزرگ ایران جز ایستادگی و مقاومت در برابر متجاوز وجود ندارد».

رئیس جمهوری ایران افزود:« آمریکایی‌ها در صحنه اقتصادی نیز به اهداف مورد نظرشان نرسیده و نخواهند رسید، البته طبیعی است که با فشارهای خود مشکلاتی برای زندگی روزمره مردم ایجاد کنند، اما ملت ایران به خوبی می‌دانند که در مقابل اقدامات غیرقانونی متجاوزین، راهی جز ایستادگی و مقاومت وجود ندارد».

امروز آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی هم در برابر توقف تمدید معافیت‌های خرید نفت از ایران موضع مشابهی گرفته و گفت: «هر قدر خودمان اراده کنیم نفت را صادر می‌کنیم.»

رهبر جمهوری اسلامی در ادامه تاکید کرده که «این دشمنی بی‌جواب نخواهد ماند.»

این اظهارات در واکنش به تصمیم دو روز پیش دولت امریکا مبنی بر صادر نکردن معافیت از تحریم‌ها برای هشت خریدار اصلی نفت ایران است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »