دخالت سپاه پاسداران در امر سیاست خارجی

قاسم سلیمانی: مذاکره با آمریکا مصداق «تسلیم» است

زیتون–  قاسم سلیمانی٬ فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران٬ امروز (دوشنبه) گفت که «دشمن» می‌خواهد با «فشارهای اقتصادی» ما را به میز مذاکره بکشاند.

فرمانده سپاه قدس در ادامه تاکید کرد که این نوع از مذاکره «مصداق تسلیم» است.

او در ادامه افزود که اما مردم ما هوشیار و هوشمندند و معتقدند مذاکره در شرایط کنونی با دشمن، تسلیم شدن محض است.

قاسم سیلمانی همچنین از جایگاه «فرمانده یک نیروی نظامی» ادامه داد: «قطعاً تن به این ذلت نمی‌دهیم.»

فرمانده شاخه برون مرز سپاه٬ نیروی قدس٬ در حالی در امور سیاسی دخالت و حتی حکم صادر می‌کند که آیت‌الله خمینی٬ بیانگذار انقلاب٬ پیشتر نیروهای نظامی را قویا از دخالت در امور سیاسی منع کرده بود.

سلیمانی امروز دخالت در امور داخلی کشور را ادامه داد و گفت: «دشمن با گزینه‌های اقتصادی درصدد تحمیل فشارها به ملت ما است اما امروز تمام کارشناسان اقتصادی می‌گویند بیانیه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی از ابتدای انقلاب باید عملیاتی و اجرایی می‌شد، چرا که راهکار برون رفت از چنین شرایطی توسل بر “اقتصاد مقاومتی” است.»

دولت آمریکا طرح فشار «همه جانبه» بر جمهوری اسلامی را در دست دارد.

دونالد ترامپ پس از خروج از برجام و تروریستی خواندن سپاه پاسداران٬ تمامی معافیت‌های نفتی ایران را برای خریداران باقی مانده٬ لغو کرد.

جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، روز پنجشنبه گفته است که ایالات متحده به فشار حداکثری اقتصادی علیه ایران و سپاه پاسداران ادامه خواهد داد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دخالت سپاه پاسداران در امر سیاست خارجی

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »