دستگیری ۳۲ نفر از حامیان اینستاگرامی قاتل طلبه همدانی

زیتون– بخشعلی کامرانی صالح٬فرمانده نیروی انتظامی استان همدان٬ خبر از دستگیری ۳۲ نفر از کسانی که به گفته او «حامیان اینستاگرامی» قاتل طلبه همدانی بوده‌اند داد.

بخشعلی کامرانی صالح امروز (سه‌شنبه) گفت: «۳۲ نفر از افرادی که برای حمایت از بهروز حاجیلو در صفحه شخصی او پیام گذاشته بودند شناسایی و دستگیر شدند. تعدادی از این افراد در مشهد، شیراز و دیگر شهرها بودند.»

به گفته کامرانی صالح البته «هیچ کدام از این افراد به این فرد جانی مربوط نبوده و هیچ شناختی از این فرد نداشتند.»

او همچنین درباره سابقه قاتل طلبه همدانی گفت که او پیش از این «بیش از سه سال در زندان بوده و آزاد شده بود.»

ظهر روز شنبه هفت اردیبهشت، یک طلبه در همدان به دست سرنشینان یک خودرو ۲۰۶ کشته شد. مصطفی قاسمی، طلبه ۴۶ ساله حدود ساعت ۱۲ ظهر دیروز از مدرسه علمیه آیت‌الله آخوند همدان خارج شده و حدود ۲۰ متر جلوتر از در مدرسه، توسط سرنشینان یک خودروی پژو ۲۰۶ مورد اصابت دو گلوله کلاشینکف قرار گرفت که به سر و شکم او خورد و در دم جان سپرد.

شاهدان گفته‌اند یکی از سرنشینان پژو ۲۰۶ از خودرو پیاده شده و با اسلحه کلاشنیکف به سوی قاسمی تیراندازی کرده و او را به قتل رسانده است.

بهروز حاجیلو٬ یکی از «لات»های به‌نام همدان٬ فردی بود که به گفته فرمانده انتظامی استان از روی اطلاعات پلاک خودرو شناسایی شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان همچنین گفته که قاتل در اینستاگرام خود اعتراف به قتل این طلبه کرده و خودرویی هم که قاتل از آن استفاده کرده، متعلق به خودش بوده است.

چند ساعت بعد از قتلِ طلبه، این فرد توسط نیروی انتظامی شناسایی و به جای دستگیری٬ کشته شد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری تضعیف شده است. اعتراض‌های پی در پی اقشار مختلف

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس

ادامه »

آقای خامنه‌ای! رهبر جمهوری اسلامی ایران که بیشتر علاقه دارید خودتان را رهبر «انقلاب» بدانید، شما در تاریخ ۱۴ یا

ادامه »