احضار مهناز افشار به اتهام «تشویش اذهان عمومی»

زیتون– حکم احضار مهناز افشار٬ هنرپیشه٬ امروز صادر شد.

روز گذشته (سه شنبه) غفار دریاباری٬ طلبه‌ای از مازندران از مهناز افشار و دیگر بازنشر کنندگان توییت جنجالی شکایت کرده بود.

چندی پیش حساب کاربری در توییتر با عکس غفار دریاباری زنان ایرانی را «صیعه» نیروهای حشد الشعبی دعوت کرد. این توییت به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و بارها باز نشر شد.

تا جایی که حتی مهناز افشار٬ هنرپیشه٬ نیز نسبت به آن واکنش نشان داد.

این طلبه مازندرانی دراین‌باره شکایتش به خبرگزاری فارس گفت: «من با کسی که با استفاده از تصویر من سوءاستفاده می‌کند حرفی ندارم، او یک فرد معاند و بی‌معرفت است اما حرف حساب من با سلبریتی‌هایی است که مطالب را بدون تحقیق منتشر می‌کنند و منجر به یتیم شدن فرزندان این روحانی همدانی شدند.»

روز دوشنبه نیز جواد جاویدنیا، معاون دادستان کل در امور فضای مجازی، در ارتباط با حواشی پیش‌آمده درباره یک توییت مهناز افشار، خبر داد که  «اقدامات لازم در دستگاه قضایی در حال انجام است.»

امروز (چهارشنبه) احسان خاکزاد شاهاندشتی، وکیل مدافع غفار دریاباری، طلبه مازندارنی (شاکی مهناز افشار) تصویر درخواست نیابت صادره از سوی دادسرای بابل به دادسرای ناحیه ۳۱ تهران درباره احضار مهناز افشار را تایید کرده است.

او به خبرگزاری تسنیم گفت : «متهم با بازنشر نابخردانه تصویر و متنی جعلی که از موکل در فضای توییتری منتشر و تا قبل از آن هم دیده نشده بود، باعث شد این طلبه از همه جا بی‌خبر مورد هجمه افراد و تهدید و توهین قرار گیرد.»

دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب بابل از دادسرای تهران خواسته است که مهناز افشار را احضار و در صورت عدم حضور جلب کند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. این به خیال خود ناز پروده و تخم دو زرده کرده ی هنری، که مشتی عوام دنبالشان است، خوب است که کمی عقب نشینند.
    و خوب است که فهمیدگان و عالمان و اساتید و روشنفکران مسئول جلو بیفتند،
    و البته حکومت هم خوب است چوب بر فرهیختگان نزند، تا جامعه کمی بهتر شود.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »