محمدعلی نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد

زیتون– محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی، اعلام کرد که محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران، به قتل همسر دوم خود اعتراف کرده است.

صبح امروز (سه شنبه)سرپرست دادسرای امور جنایی تهران٬ خبر از قتل همسر دوم محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران، داده بود.

قاضی محمد شهریاری به ایسنا گفت که «بر اساس اطلاعات موجود همسر نجفی که زن جوانی بود در خانه مسکونی خود در منطقه سعادت‌آباد [تهران] به قتل رسیده‌ است.»

بنابر اعلام شهریاری میترا استاد بر اثر «اصابت گلوله» در خانه‌اش به قتل رسیده است.

پس از انتشار این خبر خبرنگاران سایت اصلاح‌طلب انصاف نیوز در صفحه توئیتر خود نوشتند که میترا استاد در تماسی تلفنی قصد داشته امروز سه‌شنبه با انصاف نیوز مصاحبه کند.

ساعتی پس از انتشار خبر قتل همسر دوم شهردار سابق تهرا٬ اخباری مبنی بر بازداشت محمدعلی نجفی نیز منتشر شد.
هرچند این خبر توسط خبرنگاران تکذیب شد.

شهریاری عصر روز سه‌شنبه خبر داد: «لحظاتی قبل محمد علی نجفی به پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و خود را تسلیم مأموران کرد.»

او در این رابطه توضیح داد: «نجفی با اعتراف به قتل همسرش انگیزه خود را از ارتکاب جنایت، اختلافات خانوادگی مطرح کرده است.»

علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، هم خبر دستگیری شهردار سابق تهران به اتهام قتل همسر خود با شلیک گلوله را تایید کرد.

در همین حال، پسر ۱۳ ساله میترا استاد اعلام کرد که وقتی به خانه رسیده، دختر آقای نجفی و راننده او «در حال شکستن در خانه بودند و در نهایت وارد خانه شدیم و جسد مادرم را پیدا کردیم».

او گفت که محمدعلی نجفی «دست بزن داشت و مدام مادرم را کتک می‌زد».

پس میترا استاد اضافه کرد: «یکبار مانع شدم دست مرا شکست. قرار بود با مادرم بیرون برویم من از مدرسه با آژانس باز گشتم پول آژانس نداشتم امدم تا از مادرم پول آژانس را بگیرم که متوجه شدم مادرم مرده است».

محمدعلی نجفی پیش از این به گفته برخی از اعضای شورای شهر «تحت فشارهای بیرونی» از مقام خود به عنوان شهردار تهران استعفا کرده بود.

منبع آگاه در دادستانی تهران از شناسایی مظنون به قتل همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران خبر داد.

این منبع آگاه از بردن نام این مظنون خودداری و اعلام کرد: پرونده در دست بررسی است.

بنابراین گزارش این قتل ­ساعت نه و نیم تا ده صبح با شلیک گلوله به ناحیه سینه مقتول اتفاق افتاده است و ماموران در حال بررسی صحنه جرم هستند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »