رییس جمهوری آمریکا: من مایل هستم به ایران کمک کنم

زیتون– دونالد ترامپ می‌گوید به‌خاطر سیاست‌های او، ایران اکنون «کشور بسیار متفاوتی است» و با مشکلات زیادی روبه‌رو شده، به‌طوری‌که «کسی نمی‌تواند نان بخرد» و او مایل است به حل این مشکلات کمک کند.

رییس‌ جمهوری آمریکا همچنین گفت: «امیدوارم همه چیز در مورد ایران درست شود. ایران، به‌خاطر همه تحریم‌ها و چیزهای دیگر، اکنون کشوری‌ست، به‌مراتب متفاوت از آن‌چه پیش از آمدن من بود.»

دونالد ترامپ افزود: «وقتی آمدم، آن‌ها همه‌جا مشغول ترور و ایجاد مشکل بودند. آن‌ها دیگر این کارها را نمی‌کنند. من فکر می‌کنم به حق آمریکا خیلی بیشتر از هر زمان دیگری احترام می‌گذارند.»

رییس‌ جمهوری آمریکا همچنین مدعی شد ایرانی‌ها هنگام »امضا کردن» توافق هسته‌ای برجام شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دادند اما بعد از خروج آمریکا از این توافق «دیگر اینطور صحبت نمی‌کنند.»

به گفته ترامپ ایران با مشکلات «بسیار زیادی» روبه‌رو شده‌است: «من مایل هستم در [حل] این مشکلات به آن‌ها کمک کنم.»

رییس‌ جمهوری ایالات متحده در توصیف این مشکلات به «تورم وحشتناک» و سقوط ارزش پول ملی اشاره کرده‌است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. برای رضای خدا میخواهد به ما کمک کند؟!
    گلوی ملت را دارد می فشرد،
    جولان را به اسرائیل و اورشیم را نیز می بخشد. با بن سلمان هم که حال میکند. با کیم جون اون هم که fall in love شده است.
    دم خروس را ببینیم یا قسم حضرت عباس را؟

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »