شایعاتی در رد و تایید خودکشی عبدالرضا داوری

زیتون– صبح امروز (شنبه) خبری مبنی بر خودکشی عبدالرضا داوری٬ مشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد٬ منتشر شد.

داوری که در منزلی در حوالی خیابان کارگر شمالی زندگی می‌کرد، دست به خودکشی زد. این خبر اولین بار توسط کانال تلگرامی امید مردم منتشر شد.

این کانال تلگرامی مدعی شد که اقدام او توسط «یکی از دوستانش» اطلاع رسانی شده است.

عبدالرضا داوری طی روزهای اخیر تحت افشاگری بی سابقه رسانه ای همسرش قرار داشت. همسر عبدالرضا داوری مدعی شده که او مدتی است با یک «پرستو» در ارتباط بود و حتی خانواده و فرزندانش را نیز بابت این ارتباط تحت فشار قرار داده است.

در روزهای گذشته الهام سلمانی، همسر داوری، تصاویری از تعدادی چت را منتشر کرد و مدعی شد که این تصاویر مربوط به گفت‌وگوهای داوری با یک زن دیگر بوده است که در تولید برنامه «اتاق شیشه‌ای» با وی همکاری می‌کرده است.

عبدالرضا داوری در واکنش ادعا کرده بود که از خانم سلمانی جدا شده است.

ساعتی بعد همان کانال تلگرامی خبر داد که «هنوز اطلاع دقیقی از وضعیت جسمانی وی در دسترس نیست او به بیمارستان منتقل شده اشت.»

هرچند مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران درباره شایعه خودکشی عبدالرضا داوری، مشاور محمود احمدی‌نژاد، اعلام کرد که «با بررسی‌های صورت‌گرفته، تاکنون خبری در این باره دریافت نشده است.»

علی‌اکبر جوانفکر، مشاور محمود احمدی‌نژاد٬ ضمن اظهار بی‌اطلاعی از وضعیت عبدالرضا داوری، به ایلنا گفت: «نسبت ایشان با آقای احمدی‌نژاد چیست؟ اینقدر گفتید داوری مشاور احمدی‌نژاد است که خودشان هم باورشان شده است! چه زمانی برای ایشان حکم مشاور زده‌اند؟»

بهمن شریف‌زاده و امیرطاهر حسین خان از دیگر مرتبطان داوری نیز از وضعیت او اظهار بی‌اطلاعی کردند. در حال حاضر تلفن همراه وی نیز از دسترس خارج است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »