ترامپ خطاب به ایران: در 3 سال آینده اقتصاد ورشکسته‌ای خواهید داشت

وزارت خارجه خطاب به ترامپ: به تحریم‌ها ادامه دهید تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد

زیتون– عباس موسوی٬ سخنگوی وزارت خارجه گفت که تحریم‌های آمریکا تنها جنبه تبلیغی دارد و هرگونه تحریمی که مورد نظر آمریکا بوده تاکنون اعمال شده و دیگر تحریمی باقی نمانده است.

او در ادامه خطاب به دونالد ترامپ٬ رییس جمهوری آمریکا٬ تاکید کرد که به تحریم‌ها ادامه دهید تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

سخنگوی وزارت خارجه در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما٬ در واکنش به پیام ترامپ که دیشب در توییتر نوشته بود که دوشنبه تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال می‌کند، گفت: «دولت آمریکا انواع تحریم‌ها از افراد، شرکت‌ها، تروریسم و جنگ اقتصادی را علیه ایران به کار برده، مگر تحریمی مانده است که دولت آمریکا علیه ایران اعمال نکرده باشد؟»

موسوی افزود: «الان ۴۰ سال است که آن‌ها ما را تحریم می‌کنند و ما ۴۰ سال است که در مقابل آن‌ها مقاومت می‌کنیم.»

از سوی دیگر در همین رابطه ترامپ با بیان اینکه تحریم‌های اعمال‌شده علیه ایران موجب افزایش شدید تورم و وضعیت بد اقتصادی شده، در پاسخ به این سؤال که تصور می‌کند پیام اقدامات ایران چه باشد، مدعی شد: «فکر می‌کنم آن‌ها می‌خواهند مذاکره کنند. و فکر می‌کنم که می‌خواهند توافق کنند. توافق من، هسته‌ای است. ببین، آن‌ها سلاح هسته‌ای نخواهند داشت. بحث تنگه‌ها نیست. می‌دانی که چین ۹۱% از نفتش را تنگه‌ها می‌گیرد؟ ما اصلا نیازی به تنگه‌ها نداریم. چون، چون از وقتی که من آمده‌ام، ما تولیدکننده شماره یک انرژی در جهان هستیم. خوب؟ آن‌ هم با فاصله زیاد.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. “به تحریم‌ها ادامه دهید تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.”
    بیان شیوه حکومتداری نظام مقدس اسلامی ، در تمام زمینه ها نه برنامه ای هست و نه شعور پیش بینی عواقب تصمیمات !
    فقط ببینیم چه اتفاقی می افتد !!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

ترامپ خطاب به ایران: در 3 سال آینده اقتصاد ورشکسته‌ای خواهید داشت

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »