یگان حفاظت آستان قدس رضوی آغاز به کار کرد

زیتون– مصطفی خاکسار قهرودی، قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی، از تشکیل یگان ویژه حفاظت آستان قدس خبر داد و گفت فعالیت‌های این یگان «معطوف به اقدامات پیشگیرانه، حفاظتی و مراقبتی از موقوفات» است.

به گزارش خبرگزاری مهر، خاکسار قهرودی که در «همایش تبیین مأموریت و وظایف یگان حفاظت آستان قدس رضوی» سخن می‌گفت، افزود که این اقدام «منجر به جلوگیری از تصرفات غیرقانونی» موقوفات خواهد شد.

به گزارش «آستان نیوز»، او در مورد «ضرورت» این طرح گفت که «برای اجرای مأموریت‌های بزرگ آستان قدس در حوزه موقوفات نیاز به وجود چنین یگانی احساس می‌شد.»

آبان ماه سال گذشته خبر تشکیل یگان «حفاظت از آستان قدس رضوی» منتشر شد.

بیشتر بخوانید: آستان قدس یا دارالخلافه رضوی

ابراهیم رئیسی٬ تولیت وقت آستان قدس در این رابطه گفته بود: «یکی از مأموریت‌های ما حفظ اماکن متبرکه از هرگونه آسیب است، زیرا همیشه این اماکن مورد طمع افراد شرور و و شیاد قرار دارد.»

مصطفی خاکسار قهرودی روز گذشته (جمعه) همچنین درباره ضرورت تشکیل این یگان با اشاره به تأکید رهبر جمهوری اسلامی بر «صیانت از موقوفات»، در حکم انتصاب احمد مروی به ریاست آستان قدس، ادامه داد: «با تشکیل این یگان، صیانت و حفاظت از موقوفات گسترده این آستان مقدس در استان‌های مختلف کشور، دقیق‌تر از گذشته دنبال خواهد شد.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »