? زنده|آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، عبور سطح غنی‌سازی ایران از ۳.۶۷درصد را تایید کرد

 

 

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، عبور سطح غنی‌سازی ایران از ۳.۶۷درصد را تایید کرد


اعتراض علی مطهری به حکم زندان محمدرضا خاتمی

علی مطهری به حکم ۲ سال حبس محمدرضا خاتمی بزادر رییس جمهور اسبق ایران که به دلیل اظهاراتش درباره تقلب در انتخابات سال ۸۸ صادر شده، واکنش نشان داده است.

این نماینده مجلس در اینستاگرامش نوشت حکمی که علیه محمدرضا خاتمی صادر شده « نشان می‌دهد که مدعی‌العموم توجهی به میزان گسترش و تأثیر اتهام در جامعه ندارد و خود موجب رواج بیشتر آن می‌شود. در گذشته نیز نمونه‌هایی از این قبیل داشته‌ایم. داستان مرگ ستار بهشتی در بازداشتگاه، نمونه تلخ آن است. او کارگری بود که در وبلاگ خود اظهارنظر و انتقاد می‌کرد و ظاهراً توهین‌هایی هم به برخی مقامات کشور داشته است. بعداً پلیس فتا اعلام کرد که وبلاگ او فقط هشت بازدیدکننده در روز داشته است. آیا اگر او را فرا می‌خواندند و با توجه به این که ریشه انتقادات و احیاناً اهانتهای او فقر خود و مادرش بوده است یک کمک مالی به او می‌کردند که احیاناً جذب انقلاب می‌شد بهتر نبود تا در بازداشتگاه کشته شود؟»


 آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: در حال راستی‌آزمایی افزایش غنی‌سازی اورانیوم در ایرانیم


ادامه واکنش دولت به سریال گاندو

 


زمین لرزه مسجدسلیمان: یک کشته، بیست مصدوم

گزارش‌ها از زمین لرزه امروز مسجدسلیمان حاکی است که بر اثر شدت این زلزله و خسارات ناشی از آن دست کم یک نفر کشته و چهل نفر مصدوم شده‌اند.

Risultati immagini per ‫زمین لرزه مسجدسلیمان‬‎


برگزاری جلسه دادگاه متهمان پرونده قتل علیرضا شیرمحمدعلی

جلسه دادگاه متهمان پرونده قتل علیرضا شیرمحمدعلی ۲۹ تیرماه در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار خواهد شد. علیرضا شیرمحمدعلی زندانی سیاسی ای بود که ماه پیش در در زندان فشافویه بوسیله چند زندانی قاتل محکوم به اعدام، به قتل رسید.


 

وزیر امور خارجه ایران در حساب توییتر خود درباره نفتکش توقیف شده که حامل نفت ایران در جبل الطارق بوده نوشته و خواستار آزادی فوری آن شده است. او نوشت که توقیف این نفتکش را «غیرقانونی» و «دزدی دریایی» بریتانیا از جانب «تیم بی» خوانده است. منظور از تیم بی، نخست وزیر اسرائیل، ولیعهد عربستان سعودی، مشاور امنیت ملی آمریکا و حاکم امارات عربی متحده است.


ویزای اربعین حذف شد

صبح امروز معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با محمد بدر ناصر معاون امنیتی وزیر کشور عراق دیدار کرد. در پایان این نشست توافقی دو جانبه انجام شد که طبق آن برای ایام اربعین صدور ویزا حذف شد و زائران می‌توانند با داشتن برگه بیمه‌نامه از مرز عبور کنند./ باشگاه خبرنگاران


 جهانگیری به اروپا: ۱۴ ماه فرصت دادیم در یک هفته چه می‌خواهید بکنید

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به تماس تلفنی اخیر روسای جمهوری ایران و فرانسه  گفته است :« گاهی اوقات در مذاکرات تلفنی که سران کشورهای مختلف با رئیس جمهور کشورمان دارند، خطاب به ایشان اصرار می‌کنند که شما یک هفته یا چند روز به ما فرصت دهید تا تعهدات خود را اجرایی کنیم. ما ۱۴ ماه است به شما فرصت داده‌ایم در یک هفته قرار است چه اتفاقی بیفتد.»

Risultati immagini per ‫جهانگیری‬‎

بر اساس گزارش‌ها روز گذشته در جریان گفت گوی تلفنی حسن روحانی و امانوئل مکرون دو طرف درباره رسیدن به تفاهمی برای رفع اختلافات بر سر اجرای توافق هسته ای برجام، تا پیش از پایان تیرماه موافقت کرده اند.


وزیر دفاع ایران: راهزنی دریایی را تحمل نمی‌کنیم

 امیر حاتمی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران گفته توقیف نفتکش ایرانی در جبل‌الطارق توسط نیروی دریایی ارتش انگلیس یک نوع راهزنی دریایی است و یقیناً این نوع راهزنی دریایی توسط ما تحمل نخواهد شد و بی پاسخ نخواهد ماند.



زلزله ۵.۷ ریشتری در مسجد سلیمان


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »