رئیس دفتر آیت‌الله خامنه‌ای: رهبر زیر خط متوسط زندگی می‌کند

 زیتون: محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر آیت‌الله علی خامنه‌ای گفته است :«ما در کشوری زندگی می‌کنیم که رهبر آن زیر خط متوسط زندگی می‌کند.» وی در عین حال تاکید کرد که ثروت انباشته بدون حساب و کتاب عوارض دارد.» او این سخنان را در مراسم معارفه روسای جدید بنیاد مستضعفان و کمیته امداد امام ایراد کرد.

Risultati immagini per ‫آیت‌الله علی خامنه‌ای ساده زیستی‬‎

رئیس دفتر آیت‌الله خامنه‌ای پیش از این هم اظهاراتی از این دست داشته و گفته بود «ایشان با اشاره کوچک صاحب همه چیز خواهد شد اما اصلاً سمت این مباحث نرفته‌اند.»

او همچنین با اشاره به فرزندان خامنه‌ای گفته بود :« آقازاده‌های ایشان اجاره نشین هستند» و افزود:« رعایت بیت المال از سوی فرزندان ایشان همیشه انجام شده است و حتی با پرداخت پول از امکانات دفتر همچون یک فتوکپی ساده استفاده می‌کنند.»

پیش از این حسن روحانی یک روز پس از تحریم شدن آیت‌الله علی خامنه‌ای و منصوبین وی از سوی آمریکا  گفت که « اموال رهبری تنها یک حسینیه و یک خانه ساده است».

آمریکا، یک سال پیش اعلام کرده بود که اموال مرتبط با رهبر ایران حدود ۹۵ میلیارد دلار است.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

5 پاسخ

  1. ایشان مانند ما گرسنه است و خوراک کافی ندارد؟ بیمار میشود از پرداخت هزینه درمان درمانده است؟ جایی میخواهد برود از گرانی هزینه دچار زحمت است؟ اجاره خانه اش دیر میشود؟ یا خانه اش باید تعمیر شود ولی پول ندارد؟ برای دخترش خواستگار آمده پول جهیزیه ندارد و شرمنده است؟ هزینه تحصیل فرزندانش را نمیتواند بپردازد؟
    چه فرقی میکند ؟ بگفته بهزاد نبوی در سال گذشته، ۶۰ % ثروت ملی در اختیار تنها سه نهاد اوست : بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، آستان امام رضا و پایگاه خاتم النبیا ! دیگر بنیادها و نهادها مانند بنیاد شهید و بنیاد علوی و … و سپاه و سپاه قدس و شرکتهایی که در خارج بنام دیگران و بکام او هستند چقدر ؟
    در حالی که فساد و گرسنگی و اعتیاد و بکاری و ناامنی و … کشور را فرا گرفته شعار ساده زیستی او شعار و دروغ عوامفریبانه و احمقانه است که جز حزب الهی ها کسی باور نمی کند.

  2. با سلام
    مسول محترم سایت زیتون یا دیدگاه ها
    را ببندید و خیال همه را راحت کنید یا
    اینکه نطرات را بروی سایت قرار دهید
    بنظر میرسد که نظرات بصورت گزینشی و سلیقه ای بروی سایت قرار میگیرد. سایت شما تبدیل شده به خیابان یکطرفه و ورود ممنوع. شما اخبار را روی سایت قرار میدهید اما نظرات سانسور میشوند!

  3. مرد حسابی ادم اگر روی یک گلیم نشست و از دلال و سرمایه دار برای حفظ حکومتش استفاده کرد
    مردم نمیگویند که او گاندی هست
    میگویند که او رهبر حکومتی و معاویه هست. با این حرفها مردم
    را میخواهند گول بزنند خر خودتان! کشور را به ورطه نابودی
    کشاندند. دارند چی به مردم میگویند! دقیقا همان مصلحت کاری و کثافتکاری زمان معاویه
    را انجام میدهند!

  4. من یک شهروند نه توجهی به حرف امریکا میکنم نه به این
    چیزها که این ها میگویند.
    در زندگی روزمره خود دارم میبینم کور هم نیستم که کشور را
    به چه روزی انداخته است.
    تنها نقطه ضعف ایشان اینست که
    از افراد فاسد و بی کفایت برای حفظ نظام استفاده میکند.
    دروغ هم زیاد میگه!
    جمهوری اسلامی ایران را هم تبدیل کرده به خصوصی سازی
    اخوندی ایران!

  5. دایی جان ناپلئون اول میگفت که ، آنچه حدی ندارد حماقت است . در دوران دایی جان دوم وقاحت هم به آن اضافه شد !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »