واکنش قوه قضاییه به فایل صوتی نوشین جعفری

زیتون– غلامحسین اسماعیلی٬ سخنگوی قوه قضاییه٬ ارسال فایل صوتی از سوی نوشین جعفری برای شیوا نظرآهاری را یکی از «امتیازات» زندانی دانست.

نوشین جعفری٬ زندانی سیاسی٬ هفته گذشته با یکی از فعالین حقوق بشری از داخل زندان تماس گرفته و با حالی بد از او در خواست پسورد توییتر و ایمیل اکانت توییتری «یار دبستانی» را کرد.

نوشین جعفری در تماس با شیوا نظرآهاری٬ فعال حقوق بشری که مدتی است در خارج از کشور به سر می‌برد٬ گفته است در صورتی که این پسوردهای این حساب کاربری در توییتر در اختیار نیروهای امنیتی قرار نگیرد٬ خانواده شیوا نظرآهاری در ایران تحت فشار قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

شیوا نظرآهاری در گفت‌وگو با زیتون: «یار دبستانی» نیستم

بیشتر بخوانید:

در خواست عجیب نیروهای امنیتی از نوشین جعفری و شیوا نظرآهاری

بیشتر بخوانید:

مروری بر پرونده نوشین جعفری

در نشست خبری امروز سخنگوی قوه قضاییه او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «جدیدا ویسی از عکاس بازداشت شده منتشر شده است که اصالت آنرا دوستان وی تایید کرده اند واکنش قوه قضاییه چیست»٬ این تماس را یکی از امتیازات زندانیان خواند.

به گفته او زندانیان با خانواده‌هایشان تماس می‌گیرند و قوه قضاییه این تماس‌ها را جزو امتیاز نظام زندانبانی می‌داند.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: «فرد در تماس ممکن است مطالبی را هم ادعا کند٬ همانطور که پیش از بازداشت مطالب کذبی را مطرح کرده است٬ پس از بازداشت هم این رویه را ادامه دهد.»

غلامحسین اسماعیلی سپس این سوال را مطرح کرد که «اینکه او ادعا کند تحت فشار هستم آیا ادعای درستی است؟» او در ادامه گفت: «رسیدگی‌ها و نگهداریمان در چارچوب قانون است.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »