عضو مجلس خبرگان رهبری گم شد

زیتون– روح‌الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان رهبری، به همراه مهدی صدرالساداتی و دو تن دیگر مفقوده شده‌اند.

نام دو همراه روح‌الله صدرالساداتی٬ رضا صدرالساداتی فعال فرهنگی و مجتبی پرگر عنوان شده است.

وحید اشتری در کانال تلگرامی خود نوشت: «سید مهدی ‎صدرالساداتی ساعت ۲ و نیم بامداد چهارشنبه ۱۳ شهریور از قم خارج شده که از فرودگاه مهرآباد برود بندرعباس. تا الان نزدیک ۲۴ ساعت است که هم گوشی خودش خاموش است هم راننده و افرادی که با وی بوده‌اند. همه نگرانند.

فرودگاه می‌گوید حتی دیشب بلیط هواپیما را هم از گیت نگرفته‌اند. سید مهدی مثل بقیه اخیرا چندین بار تلفنی و پیامکی تهدید شده بود. خوشبینانه‌ترین اتفاق اینست که ‎#بازداشت شده باشد. دوستانش تا الآن به خانواده‌شان گفته بودند که به بندرعباس رسیده‌ و در جلسه و سخنرانی است و امکان تماس ندارد تا از نگرانی در بیایند. الآن چه کار باید کرد؟»

اشتری نوشته بود که سید روح الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان به همراه سید مهدی ‎صدرالساداتی و سید رضا صدرالساداتی فعال فرهنگی و مجتبی پرگر مفقود شده است.

او ساعتی پیش توئیتی از وضعیت نامعلوم صدرالساداتی‌ها خبر داد. اشتری در توئیتر نوشت: الان تماس گرفتم همسر روح‌الله صدالساداتی عضو خبرگان به پلیس مراجعه کرده تا مفقود شدن شوهرش را اعلام کند. پلیس گفته ماجراهای امنیتی به ما ربط ندارد. رفته خبرگان قم گفته‌اند پیگیری چنین مسائلی به خبرگان مربوط نیست. جلوی خبرگان دارند زنگ می‌زنند ۱۱۰ که گم شدن همسرش را ثبت کند.

پس از انتشار خبر مفقود شدن این عضو شورای نگهبان٬ برخی از کاربران شبکه‌های مجازی گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر بازداشت روح‌الله صدرالساداتی را طرح کرده بودند.

اما ساعتی پیش روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت به خبر بازداشت روح‌الله صدرالساداتی و برادرانش در فضای مجازی واکنش نشان داد.

در اطلاعیه روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت تاکید شده است که هیچ‌گونه اقدام قضایی درخصوص بازداشت او از سوی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت صورت نگرفته است.

دادگاه ویژه روحانیت همچنین تهدید کرده است که «انتساب و انتشار خبر مزبور موجب تعقیب کیفری خواهد بود.»

از سوی دیگر اما بهرام سرمست٬ استاندار قم٬ در این رابطه توضیح داد:‌ «دستور پیگیری وضعیت آقایان صدرالساداتی به مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم داده شده و این موضوع در حال رسیدگی است.»

بهرام سرمست به ایرنا،‌ گفت: «تاکنون مطلبی در این خصوص به استانداری قم گزارش نشده است اما موضوع توسط اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری قم در حال پیگیری می‌باشد.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »