دادستان شیراز: از طریق اینترپل او را باز می گردانیم

شهردار اسبق صدرا فرار کرد

زیتون– منوچهر قائدی٬ شهردار اسبق صدرا در استان فارس٬ از ایران فرار کرد.

او به اتهام ارتشا به مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان وجه نقد، ۲۱۰ عدد سکه بهار آزادی و یک دستگاه آپارتمان به ارزش ۳ میلیارد ریال به ۱۵ سال حبس تعزیری محکوم شد.

حیدر آسیابی٬ دادستان شیراز٬ امروز (شنبه) به خبرنگار ایرنا گفت که بر اساس اتهامات و رای دادگاه قائدی ممنوع الخروج بوده و امکان خروج از مبادی قانونی را نداشته بر همین اساس نامبرده سال گذشته از طریق غیر قانونی از کشور خارج شده است.

دادستان شیراز با تاکید بر اینکه وثیقه‌های ضامنان این فرد به مزایده می‌رود٬ افزود که در حال حاضر وثیقه‌های مربوط به ضامنان این فرد که یکی در داخل استان و دیگری خارج از استان است به مزایده گذاشته شده است.

ارتشا، مداخله در معاملات و مناقصات شورای شهر، مشارکت در جعل پروانه‌های ساختمانی از جمله اتهامات شهردار اسبق شهر صدرا بوده است.

منوچهر قائدی شهردار اسبق صدرا به اتهام ارتشا به مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان وجه نقد، ۲۱۰ عدد سکه بهار آزادی و یک دستگاه آپارتمان به ارزش ۳ میلیارد ریال به ۱۵ سال حبس تعزیری، جزای نقدی معادل وجوه اموال محصله و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد.

وی به اتهام عدم اطلاع رسانی وقوع بزه در حوزه محل خدمت به ۳ سال حبس تعزیری و ۳ سال انفصال موقت از خدمات دولتی، به اتهام مداخله در معاملات و مناقصات شورای شهر به ۶ سال حبس تعزیری، ابطال کلیه معاملات ناشی از شرکت وی در مناقصه و به اتهام مشارکت در جعل پروانه‌های ساختمانی به ۷ سال و ۶ ماه حبس تعزیری، امحا و معدوم کردن کلیه اسناد مجعول و از جهت تتمیم کیفر به ۲ سال منع اقامت در شهرستان شیراز و ۲ سال منع خروج از کشور محکوم شده بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دادستان شیراز: از طریق اینترپل او را باز می گردانیم

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »