? زنده| ایران قهرمان والیبال آسیا شد

 


https://twitter.com/sedighepakzamir/status/1175410700686110720


روحانی دستور فسخ قرارداد خصوصی‌سازی با مالک عمده هپکو را داد

حسن روحانی، رییس جمهوری، در نامه‌ای به درخواست استاندار استان مرکزی برای فسخ قرارداد سازمان خصوصی‌سازی با مالک عمده سهام هپکو در اراک، دستور رسیدگی فوری داده است.

شرکت هیدرواطلس از دو سال پیش مالک بلوک اصلی سهام هپکو بوده است و استاندار مرکزی برای رفع مشکلات هپکو خواهان فسخ قرارداد شده بود.

این شرکت صنعتی در سال‌های اخیر با مشکلات بسیاری روبرو بوده و تولید آن کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

کارگران هپکو به دفعات در اعتراض به وضعیتشان تجمعاتی کرده‌اند که با برخورد سختگیرانه امنیتی روبرو بوده است.

هنوز چند نفر از کارگران معترض زندانی هستند./ایرنا


https://twitter.com/jamal_ameli/status/1175417467168067586


ایران قهرمان والیبال آسیا شد

در چارچوب رقابت‌های قهرمانی والیبال آسیا ۲۰۱۹ تهران، تیم ملی ایران روز شنبه در مرحله فینال به مصاف تیم ملی استرالیا رفت.

ملی‌پوشان ایران در این دیدار با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدند. سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران رقم خورد.

ایگور کولاکوویچ، سر مربی تیم ملی ایران، در این بازی تیم خود را با ترکیب اولیه سعید معروف، امیر غفور، سیدمحمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور و محمدرضا حضرت‌پور روانه میدان کرد.
تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در مقابل استرالیا شکست خورده بود./ایلنا



فرمانده سپاه پاسداران: در صورت حمله به ایران نقطه امنی باقی نمی‌گذاریم

حسین سلامی٬ فرمانده سپاه پاسداران با تاکید بر این که جمهوری اسلامی «قطعا» به هر حمله‌ای واکنش نشان خواهد داد، بدون ذکر نام کشور خاصی گفت: «هر کس می‌خواهد سرزمینش میدان اصلی جنگ شود، بسم‌الله.»

حسین سلامی اضافه کرد: «هرگز اجازه نمی‌دهیم جنگی به سرزمین ما وارد شود. ما تا آخر ادامه می‌دهیم و تجاوز محدود، محدود باقی نمی‌ماند.»

او تاکید کرد: «ما اهل تنبیه و تعقیب هستیم. این را نشان داده‌ایم و نقطه امنی باقی نمی‌گذاریم، پس مراقب باشید و اشتباه نکنید.»/خبرگزاری فارس



ایران و ۱+۴ در نیویورک دیدار می‌کنند

وزیران خارجه ایران و پنج کشور باقی‌مانده در برجام – روسیه، فرانسه، بریتانیا، آلمان و چین – در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل با هم دیدار می‌کنند. این ملاقات از قرار معلوم برای روز چهارشنبه پیش رو برنامه‌ریزی شده است. آمریکا در این دیدار حضور ندارد./دویچه وله فارسی


https://twitter.com/MahmoudianMe/status/1175328277281554432


به شکایت از نمایندگانی که به پروانه سلحشوری تهمت زدند رسیدگی می‌شود

محمدجواد جمالی٬ سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس٬ گفت که در صورت طرح شکایت از دو نماینده‌ای که به پروانه سلحشوری تهمت زدند، به این شکایت رسیدگی می‌شود.

محمدجواد جمالی افزود: «تا این ساعت خانم سلحشوری یا بقیه نمایندگان و یا قوه قضاییه هیچ شکایتی را به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه نکرده اند.»

در روزهای اخیر ده‌ها حساب کاربری فارسی زبان در توییتر شایعه‌ای را مطرح کردند که از بازداشت «باند گسترده ماساژ» در تهران خبر می‌داد و می‌گفت سرکرده این باند هم برادرزاده پروانه سلحشوری بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان، وابسته به صداوسیما هم با استناد به توییت‌های ناصر موسوی لارگانی و محمدمهدی زاهدی در گزارشی این خبر را تایید کرد./ایرنا


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »