? زنده| ادعای جنجالی یک دارو فروش و ابهامات تازه‌ای از قتل میترا استاد

 



قائم مقام فروش ایران خودرو بازداشت شد

مصطفی خان‌کرمی، قائم مقام فروش ایران خودرو، بازداشت شد.

محسن ناقدی برادران با حکم مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و امور مشتریان ایران خودرو منصوب شد./باشگاه خبرنگاران جوان



یوفا بازی با تیم‌های ایران و عربستان را ممنوع کرد

یوفا در بیانیه‌ای اعلام کرد هیچ تیم ملی و باشگاهی از قاره اروپا حق بازی با تیم‌های ایران و عربستان را ندارند.
در جلسه کمیته اجرایی یوفا به ریاست الکساندر شفرین درباره موضوع ممنوعیت ورود زن‌ها به ورزشگاه‌ها در بعضی از کشور‌ها تصمیم جدید گرفته شد.
بر این اساس به تمامی تیم‌های ملی و باشگاهی اروپا دستور داده شد که حق بازی در کشور‌هایی که در آن زن‌ها برای ورود به ورزشگاه با محدودیت مواجه هستند را ندارند.
از مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا سال قبل به خاطر برگزاری دیدار سوپر جام این کشور بین میلان و یوونتوس در عربستان که زن‌ها با ممنوعیت ورود به ورزشگاه مواجه هستند، انتقاد شد.
در ادامه آمده است: «تا جایی که می‌دانیم دو کشور به زن‌ها حق دسترسی به ورزشگاه‌ها را ندادند و ما نمی‌توانیم آن‌ها را جریمه کنیم، چون در اختیار فیفا است، ولی نمیتوان ساکت نیز بود. به همین دلیل تیم‌های تمامی ۵۵ عضو یوفا چه باشگاهی و ملی حق بازی در این کشور‌ها و بازی با تیم‌های نماینده این کشور‌ها را نخواهند داشت.»/ایسنا



ادعای جنجالی یک دارو فروش و ابهامات تازه‌ای از قتل میترا استاد

صبح دیروز علاوه بر خبر رد ‏شدن وثیقه از سوی قاضی کشکولی، روایت دیگری از این پرونده در کانال‌های خبری دست به دست شد.

‏داروفروشی که میترا استاد از وی برای محمدعلی نجفی دارو می‌خرید، روایت‌های تازه‌ای را فاش کرد. در ‏این خبر آمده که پس از وقوع قتل میترا استاد، فردی از قم با وکلای محمدعلی نجفی و مهدی خزعلی تماس ‏می‌گیرد و عنوان می‌کند که میترا استاد در سه نوبت داروی خاصی را با قابلیت «سلب اختیار انسان» از وی ‏می‌خرد.

در یک ویدیو خزعلی در این رابطه چنین توضیح می‌دهد: «این فرد قمی با نام ‏‏ «ج. ر» پس از تماس با من گفت که میترا استاد این دارو‌ها را برای خوراندن به محمدعلی نجفی استفاده می‌‏کرده است. ‏‏
«ج. ر» درباره ماجرای آشنایی‌اش با میترا استاد هم گفت که از سال۸۴ در ترمینال کرمانشاه با او ‏آشنا شده و با چند نفر دیگر گروه تلگرامی داشته‌اند. این فرد به من گفت که حاضر به شهادت و هرگونه ‏همکاری تحقیقاتی است، اما دادگاه در این زمینه تحقیقاتی انجام نداد./شهروند آنلاین

https://twitter.com/iribnewsFa/status/1176806273590976512


محکومیت یک دانشجو به ۷ سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق

دادگاه تجدید نظر استان تهران، حکم صادره در دادگاه بدوی علیه پریسا رفیعی، فعال صنفی دانشگاه تهران را عینا تائید کرد. وی پیشتر توسط دادگاه انقلاب تهران به ۷ سال حبس تعزیری، ۷۴ ضربه شلاق و ۲ سال ممنوع الخروجی و محرومیت از عضویت در گروه ها و احزاب محکوم شده بود. گفته می شود به استناد ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، اشد مجازات، یعنی ۵ سال از مدت زمان محکومیت وی قابل اجرا خواهد بود.

Risultati immagini per ‫پریسا رفیعی‬‎

به گزارش سحام نیوز این در حالی است که جلسه دادگاه تجدید نظر وی که قرار بود در تاریخ ۱۱ تیرماه برگزار شود پس از حضور وی در شعبه ۳۶ دادگاه تجدید نظر استان تهران،به خانم رفیعی گفته شده است که طبق دستور رئیس قوه قضاییه، جلسه دادگاه تجدیدنظر وی برگزار نخواهد شد و حکم به صورت غیابی صادر می‌شود.


دعوت بوریس جانسون از حسن روحانی برای سفر به لندن

بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا، از حسن روحانی دعوت کرده به لندن سفر کند.

نخست‌وزیر بریتانیا در دیدار دونفره با روحانی در نیویورک، خواستار آزادی نازنین زاغری رتکلیف، شهروند ایرانی‌بریتانیایی شد.

Risultati immagini per ‫بوریس جانسون روحانی‬‎

در صورت سفر حسن روحانی به بریتانیا این اولین سفر یکی از روسای جمهور ایران به این کشور بعد از انقلاب سال ۵۷ خواهد بود.

 



دعوا در مجلس، لاریجانی، پژمانفر


عربستان: برای واکنش به حمله به ایران منتظر نتیجه قطعی تحقیقاتیم

وزیر مشاور در امور خارجی دولت عربستان گفته است که این کشور گزینه‌های مختلف دیپلماتیک، اقتصادی و نظامی را برای واکنش به حمله به تاسیسات نفتی آرامکو در نظر دارد و برای انتخاب آنها منتظر نتیجه نهایی و قطعی تحقیقات پیرامون عامل این حمله است.

Risultati immagini per ‫حمله به ارامکو‬‎

به گفته الجبیر این تاسیسات با موشک‌های ساخت ایران هدف قرار گرفت و در نتیجه ایران مسئول آن است اما تحقیقات نشان خواهد داد که دقیقا از کجا و توسط چه کسانی پرتاب شده است.

 


تذکر یک نماینده به رئیس‌جمهور در مورد شکنجه بازداشتی‌های محیط زیست

 


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »