بازداشت‌ چند فرد مرتبط با «آمدنیوز» در نهاد ریاست‌جمهوری

زیتون– جواد کریمی قدوسی٬ نماینده مجلس٬ خبر از بازداشت چند نفر در «حوزه نهاد ریاست‌جمهوری» به اتهام ارتباط با پرونده سایت «آمدنیوز» خبر داد.

https://twitter.com/KarimiGhodousi/status/1185874422915309574?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1185874422915309574&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.radiofarda.com%2Fa%2Firan-telegram-zam-arrested-irgc%2F30226355.html

او در توییتی دیگر نیز از حسام‌الدین آشنا، مشاور حسن روحانی، به عنوان «مسئول اتاق عملیات روانی دولت» در پرونده «آمدنیوز» نام برده است.

آشنا اما به توییت‌های کریمی قدوسی واکنش نشان داده و او را به عنوان «مسئول اتاق عملیات روانی ضد دولت» در این پرونده معرفی کرده است.

کریمی قدوسی همچنین روز شنبه هم با اشاره به این پرونده خواستار آزادی حسن عباسی شده و نوشته بود «سند اصلی ادعاهای» حسن عباسی در اختیار قوه قضاییه است.

منظور او از «سند اصلی»، روح‌الله زم، مدیر کانال تلگرامی «آمدنیوز» است که سازمان اطلاعات سپاه روز ۲۲ مهرماه امسال خبر بازداشت وی را اعلام کرد.

حسن عباسی دی‌ماه سال ۱۳۹۶ در جریان یک سخنرانی در قرچک ورامین گفته بود که کانال تلگرامی «آمدنیوز» از وزیر اطلاعات ایران «تقدیرات ویژه» می‌کند و «آیا ما می‌توانیم شک کنیم که وزیر اطلاعات پشت سر چی‌چی نیوز [آمدنیوز] است؟»

پس از انتشار این سخنرانی، معاونت حقوقی وزارت اطلاعات از وی شکایت کرد و مردادماه امسال حسن عباسی با رای دادگاه به شش ماه حبس تعزیری محکوم شد.

ادعای این نماینده مجلس مبنی بر بازداشت چند تن از کارکنان نهاد ریاست جمهوری از سوی حراست این نهاد تکذیب شد.

علیرضا خان‌کرمی، مسئول حراست نهاد ریاست‌جمهوری٬ امروز (دوشنبه) تاکید کرد «تاکنون هیچ دستگیری در نهاد ریاست‌جمهوری در پیوند با پرونده آمدنیوز روی نداده است.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »