? زنده| محرومیت جودوی ایران دائمی شد

 



اردوغان: صداهای ناهنجار ایران، مرا ناراحت می‌کند

رجب طیب اردوغان٬ رییس جمهوری ترکیه٬ گفت از انتقادهای ایران به عملیات نظامی کشورش در سوریه، ناراحت است.

اردوغان پیش از ترک کشورش به مقصد روسیه در فرودگاه اظهار داشت:« از ایران صداهای ناهنجاری به گوش می‌رسد. این صداها از جانب (حسن) روحانی نیست، اما او باید از ابتدا این صداها را ساکت می‌کرد. این صداها، من و همکارانم را ناراحت می‌کند.»

اردوغان گفت اگر ایران به گذشته ۱۵-۲۰ سال خود نگاه کند خواهد دید که در قبال برنامه هسته‌ای ایران، او همواره از موضع ایران دفاع کرده است.

او گفت: «ما ۳ کشور (روسیه، ایران و ترکیه) روند آستانه (روند مذاکرات صلح سوریه) هستیم و نباید این چنین به یکدیگر اهانت کنیم. این کار اشتباهی است. من این اقدام را به شدت محکوم می‌کنم.»/عصر ایران


https://twitter.com/MorzaeriZaeri/status/1186533705147453440


محرومیت جودوی ایران دائمی شد

محرومیت نهایی فدراسیون جودوی ایران از حضور در تمامی مسابقات و رویدادها و فعالیت‌های اجتماعی توسط فدراسیون جهانی جودو اعلام شد.

بدنبال اتفاقاتی که در مسابقات جودوی قهرمانی ۲۰۱۹ جهان در توکیو رخ داد، محرومیت نهایی فدراسیون جودوی ایران از حضور در تمامی مسابقات و رویدادها و فعالیت‌های اجتماعی توسط فدراسیون جهانی جودو اعلام شد.

فدراسیون جهانی جودو در بیانیه ای حکم نهایی را در مورد فدراسیون جودوی ایران صادر کرد و نوشت: فدراسیون جودوی ایران تا زمانی‌که تضمین محکمی مبنی بر اینکه ثابت کند که به اساسنامه فدراسیون جهانی پایبند است و قبول کند که ورزشکارانش مقابل ورزشکاران اسرائیلی مسابقه خواهند داد، از حضور در تمامی مسابقات و رویدادهای بین‌المللی محروم خواهد بود.

در این بیانیه، کمیته انضباطی فدراسیون جهانی، فدراسیون ایران را متهم به تخطی از منشور المپیک و کدهای اخلاقی IOC کرده است./ایسنا



۷ سال حبس برای شهرام جزایری به جرم کلاهبرداری

سخنگوی قوه قضاییه محکومیت قطعی شهرام جزایری به ۷ سال حبس خبر داد.

غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا حکم پرونده شهرام جزایری صادر شده است؟ گفت که در پرونده جدید شهرام جزایری حکم قطعی صادر و نهایی شده است و نامبرده به جهت کلاهبرداری به ۷ سال حبس محکوم و قطعی شده و در حال تحمل حبس است. البته علاوه بر آن محکومیت جزای نقدی هم دارد.

او افزود: «نامبرده یک محکومیت ۶ ماه حبس هم دارد، ولی به جهت اشد مجازات حکم ۷ سال حبس او قطعی شده است.»/ایلنا



پمپئو: در صورت لزوم آماده اقدام نظامی علیه ترکیه هستیم

مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا گفت که دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور «کاملاً آماده» است در صورت لزوم، علیه ترکیه اقدام نظامی کند.

پمپئو روز دوشنبه به وقت محلی در گفت وگو با شبکه «سی‌ان‌بی‌سی» اظهار کرد: ما صلح را به جنگ ترجیح می‌دهیم اما در صورتی که اقدام نظامی لازم باشد، لازم است که بدانید پرزیدنت ترامپ کاملاً آماده انجام این اقدام است.

ترامپ به دلیل عقب‌نشینی از سوریه و سلب حمایت از شبه‌نظامیان کُرد، مورد انتقاد قرار گرفته است. در همین حال، ترکیه که اعلام کرده برای مقابله با شبه‌نظامیان پ.ک.ک و یگان‌های مدافع خلق (ی.پ.گ) و همچنین ایجاد منطقه امن در شمال سوریه به این منطقه حمله می‌کند، طرح خود را عملی کرد./ایرنا



منشی زن برای مدیران دولتی رسما ممنوع شد

طبق ابلاغیه روز‌های اخیر یک نهاد دولتی به مدیران زیرمجموعه خود، تاکید شده است از منشی خانم برای آقایان و بالعکس آن استفاده نشود.

طبق ابلاغیه روز‌های اخیر یک نهاد دولتی به مدیران زیرمجموعه خود در ستاد و ادارات استانی، تاکید شده حسب ابلاغیه‌های صورت گرفته از سوی نهاد‌های مهم کشوری در حوزه عفاف و حجاب و آغاز بازرسی از نحوه تحقق دستورات صادر شده در این خصوص، مخاطبان این دستور توجه داشته باشند مواردی، چون تفکیک اتاق کار مردان و زنان در ادارات و استفاده نکردن از منشی خانم برای آقایان و بالعکس آن، از جمله موارد مهمی است که باید کاملا رعایت شود./روزنامه خراسان


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »