حسن روحانی: در نیویورک پیشنهادات خوبی گرفته بودم

زیتون– حسن روحانی٬ رییس جمهوری٬ امروز (سه شنبه) مدعی شد که در نیویورک «پیشنهادات خوبی» گرفته و با موافقت او تحریم‌ها می‌توانسته شکسته شود.

حسن روحانی این ادعا را نزدیک به سه ماه پس از پایان سفرش به نیویورک مطرح کرد.

او همچنین امروز تاکید کرد که اگر شخص دیگری رییس جمهوری آمریکا بود، شاید با او مذاکره می‌کرد. رییس جمهوری دلیل این امر را سخت بودن «اعتماد» به ترامپ عنوان کرد.

روحانی گفت: «شرایط طوری بود که باید به رییس جمهوری آمریکا اعتماد می‌کردیم که کار بسیار سختی بود، شاید اگر رئیس جمهور دیگری در امریکا بود این کار تا اول مهرماه انجام و تمام می‌شد.»

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش تایید کرد که جمهوری اسلامی در تاریخ خود هرگز به اندازه امروز در شرایط «سخت و پیچیده» قرار نداشته و فشارها در زمینه فروش نفت، اداره کشور را با مشکل مواجه می‌کند.

به گزارش ایرنا، روحانی که به کرمان سفر کرده، در نشست شورای اداری این استان، گفت که شرایط ایران «عادی» نیست و «از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون سخت‌ترین سال‌ها، این روزها و ماه‌های اخیر بوده است».

او در این رابطه افزود: « «از ابتدای انقلاب تاکنون برای فروش نفت و حرکت یک کشتی نفتکش این گونه مشکل نداشتیم»٬ و سپس این سوال را مطرح کرده که «وقتی کشور با مشکلات فروش نفت مواجه می‌شود چگونه باید کشور را اداره کنیم؟»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »