بازداشت عبدالرضا داوری به اتهام «ارتباط با آمدنیوز»

زیتون–  عبدالرضا داوری بازداشت شد.

خبرگزاری مهر٬ نزدیک به سپاه پاسداران٬ خبر داد که این بازداشت با اتهام همکاری او با «آمدنیوز» صورت گرفته است.

خبر بازداشت او دیروز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود.

بر اساس این گزارش داوری توسط «یکی از ضابطان قوه قضاییه» بازداشت شده است. سازمان اطلاعات سپاه پاسداران مسئول پرونده آمدنیوز است.

عبدالرضا داوری که از فعالان رسانه‌ای نزدیک به محمود احمدی‌نژاد است، پیش از این به اتهام «توهین به رهبر جمهوری اسلامی» به دو سال حبس محکوم شد. او از خرداد ۹۶ تا شهریور ۹۷ به مدت ۱۵ ماه در زندان بود.

سپاه پاسداران روز ۲۲ مهر اعلام کرد که روح‌الله زم را طی آنچه «عملیات پیچیده، با حربه فریب اطلاعاتی» خواند، دستگیر کرده است.

هرچند محل بازداشت روح‌الله زم به‌طور رسمی اعلام نشده، اما همسر و نزدیکانش، می‌گویند او در سفری به عراق، ناپدید شده است.

غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه٬ امروز (سه شنبه) در مورد آخرین وضعیت پرونده‌های روح الله زم، موسس کانال تلگرامی آمد نیوز گفته بود: «مستندات بسیارخوبی به دست آمده و خود فرد هم توضیحات مفیدی ارایه داده است.»

او همچنین افزوده بود: «ازآثار این دستگیری همین که خیلی از جعلیات و اخباری که درحوادث مشابه حوادث اخیر منتشر می شد فروکش کرد.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »