? زنده| مهناز افشار به «تبلیغ علیه نظام» و «جریحه دار کردن عفت عمومی» متهم شد

 



ابراهیم رئیسی: رفراندوم پیشکش، مردم را در جریان طرح‌ها قرار بدهید

ابراهیم رئیسی٬ رییس قوه قضائیه با بیان اینکه امام به رأی مردم باور داشت، گفت: «ما می‌گوییم رفراندوم پیشکش، ولی در مورد تصمیماتی که مردم در آن نقش دارند، مهم هستند و باید از آن اطلاع داشته باشند، آن‌ها را در جریان قرار بدهید.»/خبرگزاری فارس



مهناز افشار متهم به تبلیغ علیه نظام و جریحه دار کردن عفت عمومی شد

عبدالصمد خرمشاهی، وکیل مهناز افشار، خبر از آن داد که موکلش متهم به تبلیغ علیه نظام، جریحه دار کردن عفت عمومی و نشر اکاذیب شده است.

خرمشاهی گفت که سه شنبه هفته پیش از سوی شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه برای پاره‌ای از توضیحات درباره مهناز افشار احضار شده است.

او افزود: «حسب اطلاع واصله ضمن حضور در شعبه مذکور عنوان کردم که موکلم برای پاره‌ای از تعهدات کاری و محذورات قادر به بازگشت به ایران و حضور در جلسه بازپرسی نیست؛ لذا در همین جلسه بازپرس عنوان کرد که پرونده خانم افشار در وقت احتیاطی یک ماهه تحت نظر خواهد بود و چنانچه ایشان به بازپرسی مراجعه نکند، ناگزیر به صدور قرار مناسب برای او است.»/ایسنا



مسائل امنیتی دیگری در سیستان و بلوچستان باعث تاخیر در وصل اینترنت شد

حمد نعیم امینی‌فرد، رئیس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان، روز چهارشنبه گفت استان سیستان و بلوچستان در جریان اعتراضات اخیرجزو آرام‌ترین استان‌ها بود و فقط اعتراضات محدود و آرامی داشت.

به گفته امینی‌فرد مقامات این استان انتظار داشتند که اینترنت فوری در سیستان و بلوچستان برقرار شود.

نعیم امینی‌فرد همچنین گفت: «وزیر کشور دستور اتصال اینترنت را دادند ولی مسائل امنیتی در این استان به وجود آمد که غیرمرتبط با اعتراضات آبان‌ماه بود، لذا به درخواست شورای تامین استان اتصال اینترنت به تاخیر افتاد.»

امینی‌فرد افزود در پی پیگیری‌های صورت گرفته از سوی نمایندگان استان، اینترنت در سیستان و بلوچستان تا پایان هفته وصل می‌شود./خبرگزاری فارس



استاندار تهران: ۹ محل برای اعتراضات قانونی در نظر گرفته‌ایم

انوشیروان محسنی‌بندپی٬ استاندار تهران٬ گفت: «۹ محل از جمله استادیوم شیرودی برای اعتراضات قانونی احزاب و گروه‌ها در شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران اختصاص یافته است.»/ایلنا


سیستان و بلوچستان هنوز اینترنت ندارد


واعظی: دولت کمیته سه نفره برای پیگیری وضعیت بازداشت شدگان تشکیل می‌دهد

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری ایران از تشکیل کمیته سه نفره دولت برای پیگیری وضعیت بازداشت شدگان ناآرامی‌های اخیر خبر داده است.

واعظی در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت:«این کمیته موظف شد تا حساب کسانی که قصد آشوب نداشتند را از آن‌هایی که خوف و ترس ایجاد کردند، جدا کند.»

او  تاکید کرد قطعا در این اتفاقاتی که افتاد کسانی هستند که یا رهگذر بودند یا داشتند تماشا می‌کردند. در واقع کسانی بودند که قصد آشوب نداشتند، به هر حال این‌ها به نوعی آسیب دیدند.

حسن روحانی هم صبح امروز در همایش بیمه و توسعه تهران در برج میلاد گفته بود که عده‌ای از معترضان «بی‌گناهند» و «همین طوری دستگیر شدند.»

با وجود این به گفته او «از دو سال پیش برای به راه انداختن آشوب در ایران برنامه‌ریزی کرده بودند»


روحانی: باید برخورد شود

 


جانشین فرمانده کل سپاه: نیروهای ما در خیابان بدون اسلحه بودند


مسعود پزشکیان: روحانی باید افشاگری کند

مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس گفت: «قدرت در دست کسانی است که نه مجلس نه رییس جمهور و نه سایر مقامات دولتی حق نظر دارند.»

به گفته او «مدیریت ایران به دست یک دولت مخفی است و روحانی باید آن را افشاگری کند.»

Risultati immagini per ‫مسعود پزشکیان‬‎

مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس در گفت و گو با روزنامه «سازندگی» گفت: «همه، اعم از اصولگرا و اصلاح طلب در فساد و ناکارآمدی مقصرند و بازی “کی بود من نبودم” جواب نخواهد داد. پاسخگویی به مشکلات مردم وظیفه کسانی است که در سایه حرکت می‌کنند و حضوری ثابت در تصمیم‌گیری‌ها دارند.»

مسعود پزشکیان اظهار داشت که اگر به جای حسن روحانی بودم، در اولین فرصت به مجلس می‌آمدم و همه چیز را به صورت شفاف بیان می‌کردم. تا همه بدانند کاری که خاتمی باید می کرد و نکرد الان دیگر چیزی برای واهمه وجود ندارد. همه چیز را مردم می دانند و هر روز شاهد فسادهای اقتصادی فرهنگی و اخلاقی هستند. دیگر چیزی به نام ارزش در فرهنگ ایران باقی نمانده است.

پزشکیان، افزود: «هر دولتی روی کار آمد عده‌ای شعار دادند بی‌عرضه است. بعد از سوی دیگر در ۴۰ سالگی انقلاب از دستاوردهای انقلاب می‌گوییم. خب اگر دستاوردی داریم همین بی‌عرضه‌ها به دست آورده‌اند و اگر همه آنها بی‌عرضه‌اند که از کدام دستاورد سخن می‌گویید. یعنی این تناقض را باید حل کنیم».

پزشکیان گفت: همه جناح‌ها به صورت موقتی آمده و رفته‌اند اما ثبات کاری دست کسانی بوده که در سایه حرکت می‌کنند. این سازمان در سایه همیشه حضور داشته و ثابت بوده است. در نتیجه اگر مشکلی در کشور وجود دارد آنهایی که ثبات دارند باید جواب بدهند و نه آنهایی که یک روز آمده و و یک روز هم می‌روند.

وی افزود: «زمانی که من وزیر بهداشت بودم ۲۵ کانون در بهداشت و درمان تصمیم می‌گرفتند. من وزیر بودم اما اختیاراتم در دست ۲۵ واحد و سازمان و ارگان دیگر بود. بعد هم در نهایت من باید پاسخگو می‌بودم. در بقیه وزارتخانه‌ها هم همین وضع است. شما فکر می‌کنید فرهنگ را وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کنترل می‌کند؟ سازمان‌های مختلف در این زمینه نقش‌آفرینی می‌کنند اما وقتی می‌خواهند فحش بدهند تنها به وزارت ارشاد فحش می‌دهند.»

پزشکیان در خاتمه گفت: قدرت در دست کسانی است که نه مجلس نه رییس جمهور و نه سایر مقامات دولتی حق نظر دارند. به خاطر دارم که در زمان شاه می‌گفتند یک ساعت رادیو را در هفته در اختیار ما بگذارید ما همه را مسلمان می‌کنیم. اما حالا رادیو، تمام کانال‌ها و دانشگا‌ها در دست ماست. پس چرا وضع جامعه این‌گونه است؟

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »