گفت‌وگوی توییتری آیت‌الله خامنه‌ای و دونالد ترامپ

زیتون– شاید برای اولین بار در طول تاریخ رهبر جمهوری اسلامی و یکی از رییس جمهوران آمریکا بی واسطه وارد گفت‌وگو شدند.

روز گذشته برخی از معترضان عراقی٬ به سفارت آمریکا در بغداد حمله کردند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس روز سه‌شنبه به نقل از یک خبرنگار حاضر در محل از «هجوم» معترضان به داخل سفارتخانه خبر داد.

حمله به سفارت آمریکا در بغداد دو روز پس از حمله نیروهای ایالات متحده به مواضع کتائب حزب‌الله، رخ داده است.

سفارت آمریکا در بغداد در بخشی از بغداد به نام «منطقه سبز» قرار دارد که به‌شدت حفاظت‌شده است. در همین حال در میان افرادی که خبرگزاری‌ها «معترض» می‌خوانند عده زیادی از اعضای حشد الشعبی نزدیک به ایران حضور دارند.

رییس جمهوری آمریکا در واکنش به این حمله  در یک پیام توییتری جمهوری اسلامی را متهم کرد که طراح و سازمان‌دهنده حمله به سفارت کشورش در بغداد، پایتخت عراق، است.

او در ادامه این پیام که ساعتی پس از هجوم معترضان به ساختمان سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد منتشر شد تاکید می‌کند که مسئولیت کامل این رخداد را بر عهده تهران می‌داند.

رییس جمهور آمریکا در توییت تازه خود این اتفاقات را چنین مورد اشاره قرار داده است: «ایران یک پیمانکار آمریکایی را کشت و بسیاری را زخمی و مجروح کرد. ما با قدرت پاسخ دادیم و همیشه هم خواهیم داد. حالا ایران حمله به سفارت آمریکا در عراق را ترتیب داده است. مسئولیت کاملا بر عهده آنهاست.»

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1212121026072592384

با اینکه رییس جمهوری آمریکا شب گذشته و پیش از آغاز سال نوی میلادی تاکید کرد که به دنبال جنگ نیست٬ صبح امروز رهبر جمهوری اسلامی مستقیما پاسخ دونالد ترامپ را داد:

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »