? زنده| کدخدایی: شورای نگهبان برای اعلام جزئیات رد صلاحیتها ممنوعیت قانونی دارد

 



کدخدایی: شورای نگهبان برای اعلام جزئیات رد صلاحیتها ممنوعیت قانونی دارد

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان٬ گفت: «شورای نگهبان ممنوعیت قانونی دارد که جزئیات پرونده‌ها را به افکار عمومی اعلام کند.»

کدخدایی در ادامه افزود که اعضای شورای نگهبان، نمایندگان رد صلاحیت شده را پذیرفتند و جزئیات پرونده‌ها یکایک برای آنان روشن شد.

او پیشتر تعداد شکایات نامزدهای رد صلاحیت شده برای انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی را کمتر از هفت هزار مورد اعلام کرد.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین ادامه داد که اعضای این شورا هم اکنون مشغول بررسی رد صلاحیتهاست./ایسنا



ممنوعیت درج اخبار اعتراضات آبان ماه٬ سقوط هواپیمای مسافربری و تحریم جشنواره در رسانه‌ها

https://twitter.com/Saeedeh_Shafiee/status/1218821530018361344



نماینده مجلس: افرادی که در تجمع می‌کنند ملت ایران نیستند، ملت آن است که در نمازجمعه شرکت کرد

احمد سالک کاشانی٬ نماینده اصفهان در مجلس٬ گفت: «ملت ایران همان‌هایی هستند که پای انقلاب و سپاه ایستاده‌اند.»

سالک افزود: «این تعداد اندکی که به بهانه‌های مختلف و با اهداف سیاسی خاص دست به تجمعات می‌زنند ملت ایران نیستند بلکه اینها لیدرهای آموزش‌دیده استکبار جهانی‌اند که شکست‌های متعددی را از نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران متحمل شده‌اند و آمریکا به دنبال این است که از این لیدرها استفاده کند و یک اغتشاش داخلی در ایران ایجاد کند و به خیال خود براندازی نظام را رقم بزند.»

او ادامه داد: «اینها یک عده افراد معدود هستند که نظام جمهوری اسلامی با آنها برخورد می‌کند و مردم ما صفشان از این مزدوران جدا است. ملت ایران همان‌هایی هستند که در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم و هم‌رزمانش حضور میلیونی داشتند و یا در نماز جمعه روز گذشته تهران شرکت کردند، مردم ایران همان کسانی هستند که در نقاط مختلف این کشور پای سپاه و پای انقلاب ایستاده‌اند.»/خبرگزاری فارس



سازمان هواپیمایی: هیچ برنامه‌ای برای ارسال «جعبه سیاه» به خارج نداریم

درحالی که منابع از بررسی جعبه سیاه هواپیما در کی‌یف پایتخت اوکراین خبر می‌دهند، مدیر کل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی، اعلام کرد که جعبه سیاه هواپیما اکنون در ایران و در محل سازمان هواپیمایی قرار دارد.

حسن رضایی‌فر گفت: «جعبه سیاه بویینگ ۷۳۷ اوکراینی در دست ایران است و فعلا هیچ برنامه‌ای برای ارسال آن نداریم.»

او تاکید کرد: «سعی می‌کنیم جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده اوکراینی در ایران خوانده شود و گزینه‌های بعدی ما کشور اوکراین و فرانسه است اما هنوز تصمیمی برای ارسال به کشور دوم نداریم.»

مدیر کل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی پیش‌تر به خبرگزاری ایرنا گفته بود جعبه سیاه هواپیمای سانحه‌دیده برای دانلود به فرانسه فرستاده می‌شود./ایرنا


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. جناب سالک ، چرا این تعداد اندک کک به تنبان شما انداخته اند ، اعتماد به نفس شما کجا رفته ؟!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »